Grosjean wraca do ustawień GP Australii na swoim Haasie

W poszukiwaniu odpowiedzi w samym sercu słabo rozpoczętego sezonu amerykański zespół usunął wszystkie udoskonalenia dodane do samochodu Francuza od pierwszego wyścigu. 

opublikowany 11/07/2019 à 19:41

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Grosjean wraca do ustawień GP Australii na swoim Haasie

Wykonaj czyste przemiatanie. Tak postanowiono Haas do Grand Prix Wielkiej Brytanii. Podczas gdy VF-19 okazał się bardzo obiecujący podczas zimowych testów w Barcelonie i Melbourne, reszta wypadła znacznie mniej różowo jednomiejscowy nękany powtarzającym się problemem, z którym zespół amerykański stara się rozwiązać. 

Następnie ludzie Guenthera Steinera postanowili się połączyć Romain Grosjean samochodem, którym jeździł w Australii, zmieniając przód, płaskie dno, burty, tylne skrzydło i deflektory pod przednim skrzydłem swojego samochodu. Jego kolega z drużyny Kevin Magnussenze swojej strony zachowa bieżący pakiet do celów porównawczych.  

« W moim samochodzie powróciliśmy do konfiguracji Melbourne– wyjaśnił Grosjean. Usunęliśmy wszystkie wydarzenia roku. Zobaczymy jak to działa. Odkąd wprowadziliśmy dużą inwestycję w Barcelonie, nigdy nie czułem się komfortowo za kierownicą. 

Prosiłem o powrót już po dwóch wyścigach, ponieważ samopoczucie nie jest najlepsze, a osiągi też nie są najlepsze. Po Austrii dostaliśmy zielone światło. Nie jest to oczywista zmiana, którą należy wprowadzić. Pozwoli nam to zrozumieć, porównując oba pakiety, aby zobaczyć, co przeoczyliśmy. Trochę zabrakło nam pomysłów. Widzimy, w czym tkwi problem, wiemy, w czym tkwi problem. Problem w tym, że się ślizga. Teraz nie wiemy jak to naprawić. 

Na początku roku nie radziliśmy sobie dobrze z używaniem opon. Poświęciliśmy temu wiele uwagi w komunikacji. Myślę, że to w Castellet zacząłem mówić, że musimy przestać zrzucać winę na opony. W Austrii cały wyścig przejechałem w oknie użytkowania. Gumy były gorące, działały, a mimo to nie posuwaliśmy się do przodu ". 

Dość powiedzieć, że Francuz spodziewa się w najbliższy weekend wziąć udział w pełnej sesji testowej na angielskiej ziemi. 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)