Dziękuję deszczu! W zasadzie tak właśnie myślał Lewis Hamilton (Mercedes) na koniec sesji kwalifikacyjnej do Grand Prix Węgier rozgrywanej na torze Hungaroring. Brytyjczyk objął pole position na torze, który do tej pory w ogóle go nie faworyzował (nigdy nie był w pierwszej trójce w wolnych treningach).
Ale wszystkie bezpłatne sesje odbywały się w letnim upale, natomiast do walki o pole position tor był całkowicie mokry! „Wiedzieliśmy, że na suchym nie zdobylibyśmy pole position Ferrari były po prostu za szybkie, uznaje Lewisa Hamiltona. Widzieć otwarte niebo i zdobyć pole position, to po prostu błogosławieństwo dla zespołu. »
.@Lewis hamilton zakończył niesamowitą sesję kwalifikacyjną
Oto jak tego dokonał #HungarianGP # F1 pic.twitter.com/0Udz9nXA00
- Formuła 1 (@F1) 28 lipca 2018
Opiekun pole position szczerze nie spodziewał się, że znajdzie się w tak korzystnej sytuacji. « Nie miałem pojęcia, że będę walczył o pierwszy rząd. Kiedy podjąłem ostatnią próbę, wiedziałem, że muszę złożyć wszystko w całość, aby wyprzedzić Ferrari. Musiałem zrobić coś specjalnego. »
Przy przelotnych opadach deszczu było to konieczne " znaleźć kompromis " na temat trajektorii, które należy przyjąć. „Było kilka zakrętów, które były gorsze od pozostałych, ale czułem, że różnicę zrobiłem dopiero w ostatnim sektorze. Wszystko sprowadzało się do cierpliwości i właściwej linii na torze. »
Polak!! Dzisiejszy dzień był emocjonalnym rollercoasterem w trudnych warunkach, ale jestem bardzo zadowolony z końcowego wyniku. Nie możemy się doczekać jutrzejszego wyścigu i jak zawsze dać z siebie wszystko #Polak #HungarianGP # F1 @MercedesAMGF1 pic.twitter.com/KwlYQQLEqD
- Lewis Hamilton (@LewisHamilton) 28 lipca 2018
Według lidera mistrzostw Hungaroring tak „trzeci tor w kalendarzu, który jest najtrudniejszy do wyprzedzenia. » Dlatego biegun ma jeszcze większe znaczenie. „ Na suchej nawierzchni miałem trudności z odczuciami związanymi z oponami. Długie sztafety wypadły przeciętnie. Będzie to zatem bardzo zacięty wyścig, Kluczowe będzie przejście przez różne przekaźniki w dobrym stanie, a także utrzymanie temperatury opon poniżej limitu. Nie da się powiedzieć, co się stanie. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)