W numerze 2060 AUTOhebdo, dostępne w wersji cyfrowej i w kioskach Jenson Button przyznał nam, że chciał znaleźć F1 bardziej fizyczny i czułem to „Każda zmiana przepisów wnosi pikanterii, emocji i nowych pomysłów. »
Wczoraj podczas tradycyjnej konferencji prasowej kierowców ponownie zapytano ich o odczucia w związku z pojawiającymi się dotychczas pomysłami, dotyczącymi zwiększenia szerokości jednomiejscowych pojazdów, szerszych opon i zwiększenia aerodynamiki. docisk.
„Naszym zdaniem niekoniecznie był to właściwy kierunek i mieliśmy nadzieję, że ponownie zbadają tę kwestię, aby przeprowadzić podwójną kontrolę z technicznego punktu widzenia, awansuje Nico Rosberga. Teraz jest tak, jak jest, więc jedyne, co możemy zrobić, to zaakceptować to i wyciągnąć z tego wszystko, co w naszej mocy, i miejmy nadzieję, że będzie kilka niespodzianek. Być może pokochamy te samochody i jazda nimi sprawi nam jeszcze większą przyjemność niż teraz. »
„Moim zdaniem planowane zmiany są słuszne, ponieważ musimy zwiększyć przyczepność mechaniczną samochodów, kontynuuje Esteban Gutiérrez, pilot Zespół Haas F1. To, czego nie jestem do końca przekonany, to oczywiście wzrost docisku, który w naturalny sposób utrudni wyprzedzanie, a raczej podążanie za samochodem.
Zmiany nadchodzą i jako kierowca nie mamy innego wyjścia, musimy po prostu je jak najlepiej wykorzystać. Myślę, że samochody będą spektakularne wizualnie, więc z tej strony jest to pozytywne. »
Choć spotkanie odbyło się we wtorek w Biggin Hill, ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła, choć termin ustalenia treści przepisów wyznaczono na 30 kwietnia.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)