Oto pytanie, które pozostało na ustach wszystkich wieczorem Grand Prix Australii: wola Williams Czy na początku pierwszego treningu swobodnego na torze Suzuka 1 kwietnia będą dwa bolidy jednoosobowe? Po wypadku Alexandra Albona podczas pierwszego treningu w Melbourne, podwozia Tajlandczyka nie dało się naprawić na miejscu, co wymusiło brytyjski zespół do „poświęcenia” Logana Sargeanta z powodu braku zamiennego podwozia.
Opóźnienie w produkcji, które wywołało poważne obawy co do dostępności drugiego samochodu na Grand Prix Japonii... Jednakże w angielskim klanie panuje optymizm. W filmie opublikowanym na ich stronie Williams – za pośrednictwem swojego głównego dyrektora, Jamesa Vowlesa – chciał upewnić się co do harmonogramu odbudowy uszkodzonego podwozia.
„Jestem pewien, że będziemy w stanie naprawić podwozie– zapewnia brytyjski przywódca. Wdrożyliśmy środki, aby mieć pewność, że podwozie wróci do Grove tak szybko, jak to możliwe, począwszy od poniedziałku rano. Dotarł tu około 2 w nocy i od tego czasu wszystkie ekipy w fabryce pracują nad jego demontażem i naprawą. Tylko aktualizacja [w ten czwartek]: zgodnie z harmonogramem przygotujemy podwozie wystarczająco wcześnie na Suzukę. »
Aktualizacja podwozia i nie tylko od Jamesa w najnowszym odcinku @krakenfx Werdykt w sprawie Vowles…🗣️
Pełny film 📺👇
- Williams Racing (@WilliamsRacing) 27 marca 2024 r.
Brak podwozia zamiennego w Suzuka dla Williamsa?
James Vowles stwierdził, że zespół dobrze rozpoczął prace nad przebudową podwozia, przy całkowitym zaangażowaniu zespołu brytyjskiego, aby móc wystawić dwa FW46 w przyszły piątek na torze Suzuka.
„Od czasu naszego powrotu z Melbourne wykonano wiele pracy, wyjaśnił. Istniały fotografie i techniki zwane NDT do „badań nieniszczących” (badania nieniszczące w języku francuskim), które pozwalają nam w pełni zrozumieć skalę szkód i to, co musimy zrobić. Przygotowanie było niezbędne: prace można było rozpocząć o 2 w nocy w poniedziałek. (…) W Suzuce bez większego problemu będziemy mieli dwa samochody. »
Szef zespołu Williamsa nie wskazał jednak, czy zamienne podwozie będzie dostępne również w Japonii, aby uniknąć tego samego dylematu, który pojawił się w Melbourne. Wydaje się jednak trudne – jeśli nie niemożliwe – aby angielski zespół mógł sprowadzić takie egzemplarze również na Suzukę, ponieważ obecnie wysiłki skupiają się na naprawie drugiego podwozia…
CZYTAJ TAKŻE > Vowles o wycofaniu się Sargeanta z Australii: „To jedna z najtrudniejszych decyzji, jakie podjąłem”
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
2 Uwagi)
Aby napisać komentarz
Yves-Henri RANDIER
29 o 03:2024
Williams wciąż bez zapasowego podwozia na Suzuce... Sargeant nie powinien utknąć w stosie, ponieważ jest to bardzo skomplikowane zarówno dla niego, jak i dla następnego GP w Chinach!
Thierry'ego Pingreta
28 o 03:2024
F1 Ricciardo, Alonso, Hamilton, Perez, Hulkenberg, Magnussen, Bottas TOP miejsce dla młodych ludzi