Dr Helmut Marko, doradca ds czerwony Bykuważa, że zmianę grubości bieżnika zmniejszoną o 0,4 mm w porównaniu z GP Hiszpanii wprowadzono w celu uzyskania korzyści Mercedes.
„Opony zostały zmodyfikowane na prośbę Mercedesa. Możemy to zrobić, gdy jesteśmy zarówno zespołem, jak i producentem. Robimy napoje energetyczne. Oczywiście nie możemy mieć tak dużego wpływu jak producent”– wskazał dr Helmut Marko w Bild.
jego rodak Toto Wolff, dyrektor Mercedes Motorsport, szybko odpowiedział na oskarżenia.
„To nie pierwszy raz, kiedy lekarz widzi duchy, odpowiedział dyrektor oddziału sportowego gwiazdorskiego producenta. Podczas testów zimowych zdarzały się problemy z pęcherzami na oponach, nawet w Red Bullu. Tylne opony wyglądały jak krajobraz wulkaniczny. Dlatego Pirelli je zmodyfikowało. Eksplozja opon jest szkodliwa dla biznesu. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)