W celu zwiększenia ochrony jednomiejscowych kokpitów FIA potwierdziła wdrożenie rozwiązań z sezonu 2017.
Po dramatycznych wypadkach Julesa Bianchiego i Justina Wilsona FIA wyraziła zamiar zapewnienia szybkich rozwiązań zwiększających ochronę w kokpicie jednomiejscowych samochodów.
Jeśli w 2016 roku przegrody boczne zostały podniesione o 20 mm i wytrzymują siłę zgniatania 50 kN (o 15 więcej niż dotychczas), bez dopuszczalnych odkształceń, to w roku 2017 powinny pojawić się bardziej radykalne rozwiązania.
Le Koncepcja „halo”. jest w tej chwili koncepcją, która cieszy się największym zainteresowaniem w FIA, która po wczorajszych spotkaniach organów dyscypliny w Genewie wskazała, że nadal będą rozważane inne opcje, takie jak przezroczyste zabezpieczenia.
Nasz przewodnik F1 2016 jest już dostępny w wersja cyfrowa i jutro będzie w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarzPo dramatycznych wypadkach Julesa Bianchiego i Justina Wilsona FIA wyraziła zamiar zapewnienia szybkich rozwiązań zwiększających ochronę w kokpicie jednomiejscowych samochodów.
Jeśli w 2016 roku przegrody boczne zostały podniesione o 20 mm i wytrzymują siłę zgniatania 50 kN (o 15 więcej niż dotychczas), bez dopuszczalnych odkształceń, to w roku 2017 powinny pojawić się bardziej radykalne rozwiązania.
Koncepcja „Halo”. to obecnie koncepcja, która przyciąga najwięcej uwagi w FIA, który po wczorajszych posiedzeniach organów dyscyplinarnych w Genewie wskazał, że nadal będą rozważane inne opcje, takie jak przejrzyste zabezpieczenia.
Nasz przewodnik F1 Rok 2016 jest już dostępny w wersji cyfrowej i jutro będzie w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)