Umieszczany w gronie najbardziej ofensywnych kierowców na boisku, czasem aż za bardzo, o czym świadczą niektóre kolizje, w których brał udział Holender, Max Verstappen uważa, że wprowadzone w 2017 roku nowe przepisy techniczne nie ułatwiają wyprzedzania.
Nowe jednomiejscowe samochody ze zmienioną aerodynamiką i nowymi, bardziej imponującymi oponami Pirelli nie pozwalają już na takie same walki zdaniem kierowcy czerwony Byk.
« W 2016 roku było o wiele więcej zabawy, – przyznaje na swojej stronie. Można było lepiej siebie śledzić i w pewnym sensie było to bardziej satysfakcjonujące. Od 2017 roku rywalizacja jest o wiele trudniejsza i mniej przyjemna.
Droga hamowania jest krótsza i po prostu bardzo trudno jest podążać za sobą. Samochód może również wykonać nieoczekiwane ruchy i nagle odjechać. »
Holender ma także nadzieję, że oczekiwane na rok 2021 przyszłe regulacje, nad którymi pracuje FIA i producenci, pozwolą na zacieśnienie stanowisk. Mieszkaniec Milton Keynes musi dokładnie przestudiować obudowę silnika.
„Trzy najlepsze zespoły walczą między sobą, ale wszystko jest blisko, więc jest to nadal interesujące i myślę, że też ekscytujące, przynajmniej z tego, co widzę na ekranach podczas wyścigu.
Do Formuła 1 ogólnie dobrze by było jakby wszystko było dokręcone, więc na co warto zwrócić uwagę, To są silniki, różnica między nimi jest i tak zbyt duża. »
Oczekuje się, że architektura turbo/hybrydowa V6 zostanie zachowana w F1, ale MGU-H zostanie usunięty. Wybory, które jednak narzucałyby „inna koncepcja” obecnego układu napędowego, twierdzi Bob Bell, kierownik ds. inżynierii Renault.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)