Czy kiedykolwiek jeździłeś np F1 historia wcześniej?
Stworzyłem samochody Jeana (przypis redaktora „Mr John of B”), ale to mój pierwszy wyścig. Jestem tu, żeby więcej jeździć niż wygrywać. To drogie samochody i nie należy się nimi zbytnio bawić, ale ja się dobrze bawię. Możesz tworzyć prototypy lub cokolwiek chcesz, waga to waga i nic nie przebije wagi. jednomiejscowy. Od 20 lat nie bawiłem się tak dobrze, to dziecięca przyjemność.
Historyczne Grand Prix Francji
Ligier lat odbywa się także na torze!
Czas kwalifikacji Ligiers
Tutaj Ligier JS17 prowadzony przez Soheila Ayariego #ligier50lat # f1 #klasycznyf1 pic.twitter.com/Lvi0tlN4lx— Ligier Automotive (@LigierAutomotiv) 28 czerwca 2019
Czym różni się ta Ligier-Matra od Williams-Renault który testowałeś w 1997 r.?
Z technicznego punktu widzenia istnieje 15-letnia różnica, a postęp w tym okresie był bezprecedensowy. Wygląda bardziej jak F3000, które przeleciałem. Jest efekt gruntu, ale mniejszy niż wtedy, bo spódnice zostały podniesione. Kierowcy F1 mieli problemy fizyczne, więc z panami po 50. roku życia byłoby to nie do zagrania. To wciąż postępuje szybko, ponieważ żyjemy w czasach LM P2.
Ligier i Magny-Cours, to długa historia! Przeszłość teraźniejszość przyszłość. Dołącz do nas, aby świętować nasze 50-lecie w dniach 28–30 czerwca podczas Grand Prix de France historique na @MagnyCoursTrack. Czeka na Ciebie wiele niespodzianek! Przeczytaj wszystko na ten temat https://t.co/4u9bNhVnFH pic.twitter.com/RmIOrvgcl3
— Ligier Automotive (@LigierAutomotiv) 26 czerwca 2019
A czy ta V12 Matra spełnia swoją legendę?
Mam za sobą niezły silnik, ale aby wytrzymać sezon, jego obroty są ograniczone do 10 000 obr./min. Dlatego brakuje 3000 obr./min, w których zlokalizowana jest moc. Z 550 KM wówczas, dziś muszę mieć 480 do 500 KM i dlatego przewaga V12 w porównaniu do V8 zniknęła
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)