Weekendy (i pory roku) następują po sobie i są podobne w godz Mercedes. Podobnie jak w Bahrajnie i Arabii Saudyjskiej, Mercedesowi nie udało się odblokować wydajności ani odpowiednio dostroić swojego W15 pod kątem kwalifikacji do Grand Prix Australii. A Lewis Hamilton wyeliminowany w Q2 i tylko jeden samochód w Q3, George Russell, zakwalifikował się na 7. miejscu i daleko mu do finału Ferrari et czerwony Byk.
Frustrujący, ale i niepokojący początek sezonu dla Srebrnych Strzał, którym daleko od pięknych słów z pierwszych zimowych testów, wydaje się, że już brakuje im rozwiązań umożliwiających walkę w czołówce. Według Toto Wolff, niemiecki zespół jest wciąż w fazie zrozumienia jednomiejscowyi sędzia "iluzoryczny" zobaczyć Mercedesa rywalizującego z Red Bullem w nadchodzących Grand Prix.
„Mamy samochód, który jest wymagający. Możesz wejść i wyjść z okna [wydajności] w bardzo krótkim czasie, – podkreśla główny dyrektor zespołu Mercedesa z Reutersa. To cała interakcja pomiędzy aerodynamiką, mechaniką i oponami: nigdy nie jest to pojedynczy czynnik. Nie będziemy jednak spuszczać głów i dalej pracować. Myślę, że zbliżenie się do Red Bulla na krótką metę jest nierealne, ale wciąż muszę wierzyć, że ten samochód ma więcej do zaoferowania. »
Hamilton przyznaje się do swojej bezradności wobec Russella
Więcej do zaoferowania ma nadzieję Lewis Hamilton, który podczas swojej długiej podróży z Mercedesem przez trzy sezony nie rozumie różnic w osiągach i zachowaniu W15 w Melbourne z dopasowaniem koła "na drucie żyletkowym" zdaniem Brytyjczyków. „Czułem się bardzo dobrze podczas bezpłatnego treningu 3, powiedział Sky Sports, próbując wyjaśnić swój dzień. To dziwne, bo byliśmy z innymi i tak naprawdę nie rozumieliśmy dlaczego. Jednak w kwalifikacjach niespójność samochodu naprawdę mnie zaniepokoiła. (…) Kiedy wzmaga się wiatr, samochód staje się znacznie bardziej niestabilny. »
Wyraźnie rozczarowany strefą mieszaną Lewis Hamilton starał się znaleźć przyczyny swoich powtarzających się słabych wyników, cierpiąc z powodu porównań z Georgem Russellem, który czuł się bardziej komfortowo w Mercedesie. „ Nie wiem, czy dobrze radzę sobie z tą sytuacją. Jestem mniej konsekwentny niż George, on radzi sobie lepiej z naszym samochodem, w kwalifikacjach wyprzedził mnie trzy razy z rzędu, rozpoznaje siedmiokrotnego brytyjskiego mistrza świata. Wydaje się, że przystosowuje się [do samochodu] znacznie lepiej ode mnie. Próbuję tylko utrzymać głowę nad wodą i ciągle myślę, że mogło być dużo gorzej. »
CZYTAJ TAKŻE > Od szpitala w Jeddah po linię frontu w Melbourne – wspaniałe odbicie Carlosa Sainza
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
2 Uwagi)
Aby napisać komentarz
Yves-Henri RANDIER
23 o 03:2024
Od W13 Srebrne Strzały to nic innego jak strzały!!
YVES CHAMPOD
23 o 03:2024
Niech Toto zwolni swoją ukochaną jak najszybciej, nie czekając do końca tego sezonu, a dla „Mercedesa AMG Petronas” wszystko będzie znacznie lepsze i to szybko! ! !