Ich pojedynek wstrząsnął widzami zgromadzonymi na torze Silverstone (Wielka Brytania) w niedzielę 14 lipca. Max Verstappen (czerwony Byk) I Charles Leclerc (Ferrari) wyprzedzili się kilka razy w połowie wyścigu, ze szczególnie wyostrzonym zmysłem ataku i obrony w przypadku dwóch młodych mężczyzn.
Box office #BritishGP # F1 pic.twitter.com/Tsqi93aL0g
- Formuła 1 (@F1) 14 lipca 2019 r.
Zwycięzca dwa tygodnie wcześniej na Red Bull Ring (Austria) Max Verstappen docenił tę walkę, ale jeden z krzykaczy padoku nie trzymał języka w kieszeni. " To było dobre ! Chociaż myślę, że Leclerc był trochę zirytowany po Austrii, więc bronił się bardzo ostro. » Holender nawiązuje do kontaktu obu samochodów na ostatnich okrążeniach imprezy i do nienałożenia kary, o której zadecydowali sędziowie toru.
Verstappen ściga Leclerca#BritishGP # F1 pic.twitter.com/VdtzP9Qqdk
- Formula 1 (@F1) 15 lipca 2019 r.
Zachowanie Monako nie wzbudziło niepokoju protegowanego napoju energetycznego. „Jestem chętny na coś takiego. Chciałbym zobaczyć więcej takich walk. To były prawdziwe wyścigi. Nie chciałem podejmować zbyt dużego ryzyka w tych walkach, wiedziałem, że jesteśmy szybsi.
Max kontra Charles, Silverstone 2019
Edycja pit lane…#BritishGP # F1 pic.twitter.com/3zddO185K0
- Formula 1 (@F1) 14 lipca 2019 r.
Musiałem wybrać odpowiedni moment do ataku. Na szczęście zespół wybrał właściwą strategię. Wszystko wyglądało dobrze”, aż do zderzenia z Sebastianem Vettelem (Ferrari).
Max Verstappen również był zaskoczony, że jego wierzchowiec wytrzymał wstrząs po przejechaniu przez krawężnik i wjechaniu w żwir. "To było niesamowite! Kierownictwo mniej więcej poddało się, więc pod koniec wyścigu nadal była ciężka praca. Moje siedzenie nagle wyskoczyło ze swojego miejsca w kokpicie, trochę się poruszało. Uszkodzone zostało także płaskie dno.
Dyfuzor przestał działać normalnie. Widziałem odlatujące kawałki węgla. Zasadniczo samochód nie był w swoim normalnym stanie. Poza tym byłem znacznie szybszy niż Ferrari. »
Poszanowanie #BritishGP # F1 pic.twitter.com/ZMkCUKejVW
- Formula 1 (@F1) 14 lipca 2019 r.
Czterokrotny mistrz świata także chciał przeprosić w parku zamkniętym. „Poprosił o przebaczenie, wyjaśnił mi, że źle ocenił moment hamowania i że to jego wina. »
Zapoznaj się z analizą GP Wielkiej Brytanii przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2225 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)