25% szersze opony, rozpiętość przednich błotników zwiększona o 150 mm, jednomiejscowy szersze o 200 mm, tylne skrzydło niższe o 150 mm, ale przesunięte o 200 mm do tyłu i szerokość zwiększona o 400 mm, masa zwiększona z 702 do 722 kg, chwilowe zużycie paliwa zwiększone o 5% (ze 100 do 105 kg/h)…
Przedstawienie F1 Rok 2017 nie mógł wyjść cało z takiego wyzwania. Wpłynęło to na wszystko: prędkość maksymalną, moc, długość stref hamowania, zmianę biegów, prędkość na zakrętach, możliwości odzyskiwania energii. Nadal konieczne było urzeczywistnienie tych różnic.
Odbywa się to tutaj, dzięki odczytom telemetrycznym, które Magneti Marelli – partner kilku producentów silników, m.in Ferrari et Renault -, dostarczane wyłącznie nam.
„Z naszych pierwszych symulacji zrozumieliśmy, że czasy okrążeń na tym „przeciętnym” torze w Barcelonie, charakteryzującym się większością trudności występujących w sezonie i które wszystkie zespoły znają na pamięć co milimetr, spadną o około 5 cali, – natychmiast pyta Roberto Dalla, dyrektor działu Motorsport włoskiej firmy.
Nasze badania terenowe, przeprowadzone na prawdziwych jednomiejscowych pojazdach i w rzeczywistych warunkach, wykazały, że symulacje te były bardzo zbliżone do rzeczywistości. »
Znajdź nasz kompletny plik z ekskluzywnymi danymi Magneti Marelli, w numerze 2111 AUTOtygodniowo, dostępny już w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)