Zanurz się w odczytach telemetrycznych Magneti Marelli

Jaki jest zakres nowych zasad technicznych dotyczących wydajności F1 2017? Odczyt odczytów telemetrycznych z Magneti Marelli daje nam to ze wszystkimi szczegółami.

opublikowany 26/04/2017 à 16:11

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Zanurz się w odczytach telemetrycznych Magneti Marelli

25% szersze opony, rozpiętość przednich błotników zwiększona o 150 mm, jednomiejscowy szersze o 200 mm, tylne skrzydło niższe o 150 mm, ale przesunięte o 200 mm do tyłu i szerokość zwiększona o 400 mm, masa zwiększona z 702 do 722 kg, chwilowe zużycie paliwa zwiększone o 5% (ze 100 do 105 kg/h)…

Przedstawienie F1 Rok 2017 nie mógł wyjść cało z takiego wyzwania. Wpłynęło to na wszystko: prędkość maksymalną, moc, długość stref hamowania, zmianę biegów, prędkość na zakrętach, możliwości odzyskiwania energii. Nadal konieczne było urzeczywistnienie tych różnic.

Odbywa się to tutaj, dzięki odczytom telemetrycznym, które Magneti Marelli – partner kilku producentów silników, m.in Ferrari et Renault -, dostarczane wyłącznie nam.

„Z naszych pierwszych symulacji zrozumieliśmy, że czasy okrążeń na tym „przeciętnym” torze w Barcelonie, charakteryzującym się większością trudności występujących w sezonie i które wszystkie zespoły znają na pamięć co milimetr, spadną o około 5 cali, – natychmiast pyta Roberto Dalla, dyrektor działu Motorsport włoskiej firmy.

Nasze badania terenowe, przeprowadzone na prawdziwych jednomiejscowych pojazdach i w rzeczywistych warunkach, wykazały, że symulacje te były bardzo zbliżone do rzeczywistości. »

Znajdź nasz kompletny plik z ekskluzywnymi danymi Magneti Marelli, w numerze 2111 AUTOtygodniowo, dostępny już w wersji cyfrowej i w kioskach.

0 Zobacz komentarze)