Prowadzono zarówno w klasyfikacji generalnej kierowców, jak i producentów, M-Sport Ford będzie próbował odzyskać pozycję Hyundai gdy rallye z Niemiec (16-19 sierpnia). Brytyjska konstrukcja zamierza wykorzystać swoje najnowsze osiągnięcia na asfalcie.
Ostatni rajd na asfalcie, Tour de Corse, zwyciężył Sebastien Ogier Ostatnia wiosna. Jeszcze bardziej cynkowanie, ostatnią edycję niemieckiego rajdu zwieńczył Ott Tänak, wyraźny znak, że nowa generacja Forda Fiesta jest szybka w tym wymagającym terenie.
Spadek do 21 punktów Thierry Neuville, Sebastian Ogier sny „wiodące stanowiska w Niemczech. Celem jest zwycięstwo, ale każdy zna wyzwanie, jakie stanowi różnorodność odcinków specjalnych » – wyjaśnia trzykrotny zwycięzca imprezy (2011, 2015, 2016).
Po 2 dniach testów jesteśmy gotowi #RajdDeutschlandu! Samopoczucie jest dobre i w przyszły weekend będziemy się świetnie bawić
@HenssentonyB pic.twitter.com/Bi28fX9MgT
— Sebastien Ogier (@SebOgier) 12 sierpnia 2018
Niemiecki rajd rzeczywiście obejmuje kręte odcinki prześledzone wśród winorośli a także szybkie odcinki specjalne na terenach wojskowych (Baumholder), gdzie najmniejszy błąd opłaca się gotówkąbetonowa powierzchnia ograniczona ogromnymi blokami, również wykonanymi z betonu.
Czterokrotnemu mistrzowi świata będzie towarzyszyłElfyn Evans, który w 2014 roku nie stanął na podium, ale skorzystał z okazji i wygrał swój pierwszy konkurs specjalny WRC. „Warunki pogodowe ciągle się zmieniają, absolutnie musisz znaleźć odpowiednie wyczucie i odpowiednie ustawienia, to bardzo trudna runda i dlatego mi się podoba”.– przyznaje Walijczyk.
Wreszcie młode fińskie pokolenie, którego ucieleśnieniem jest Teemu Sunninen zadebiutuje w asfaltowych WRC. Malcolm Wilson, szef zespołu M-Sport Ford, nie chce na nim wywierać presji, ale pozostaje realistą. „Będzie miał trudniejszy weekend niż jego koledzy z drużyny. To ważny kamień milowy w jego karierze i jestem pewien, że nie może się go doczekać. »
24-letni kierowca, trzeci w rajdzie Sardynii (Włochy), startował już w Niemczech, ale w modelach R5. „Ten test będzie pełen pytań. To prawdziwy skok w nieznane, bo nie mam zielonego pojęcia o jeździe WRC na tej nawierzchni. Jestem bardzo ciekaw, jak zachowują się opony i hamulce” wyjaśnia trzeci w WRC2 2017.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)