Najbardziej radykalny „R”. Alpine Ujawniono A110

W oczekiwaniu na przejście na napęd elektryczny marka Dieppe prezentujeAlpine Długo wyczekiwana przez społeczność przy Strzałce A110 R

opublikowany 04/10/2022 à 15:25

Gautier uspokaja

0 Zobacz komentarze)

Najbardziej radykalny „R”. Alpine Ujawniono A110

Alpine A110 R: R jak radykalny! ©

Jeśli silnik pozostanie niezmieniony przy mocy 300 KM i momencie obrotowym 340 Nm już dostępnym w A110 S, R ma zamiar być godnym przedstawicielem wyścigowego dziedzictwa AXNUMX S.Alpine. Waga będąca wrogiem dobra w samochodzie, zrzucono z wagi 34 kg w porównaniu do S, aby zwiększyć wagę tej kanciastej Berlinette do 1082 kilogramów. 

Brak uchwytów, ale paski do drzwi, aby zaoszczędzić kilka gramów © Alpine

Rozjaśniony, ostrzejszyAlpine A110 R został zaprojektowany tak, aby ewoluować na torze, zachowując jednocześnie atest na drodze. Inżynierowie nie skąpili w zastosowaniu włókna węglowego, aby obniżyć stosunek masy do mocy do 3,6 kg/KM, podczas gdy przyspieszenie od 0 do 100 km/h jest obecnie ogłaszane w 3,9 sekundy. Przednia maska ​​ze zintegrowanymi wlotami powietrza, dach, tylna szyba, dyfuzor, kubełkowe siedzenia i felgi wykorzystują to cenne włókno. Z tyłu modelu umieszczono spoiler ze wspornikami w kształcie łabędziej szyi. Subtelna oryginalność, przednie i tylne felgi karbonowe wykorzystują dwie specyficzne konstrukcje i same w sobie pozwalają na zmniejszenie masy o ponad 10 kg. Liczba, która może wydawać się banalna, ale jeśli chodzi o poruszającą się masę, jest to ogromna liczba dla i tak już wątłego A110.

Tylna szyba z włókna węglowego i spojler masztowy w kształcie „łabędziej szyi” © Alpine

Po stronie nadwozia specjalne osłony i dyfuzor z bocznymi klapami łączą się z przednią listwą zaprezentowaną w modelu S. A110 R będzie dostępny w sprzedaży wyłącznie w jednym kolorze – matowym, konkursowym niebieskim, który zdobi nadwozie Alpine F1 A522Esteban Ocon et Fernando Alonso

Przednia maska ​​z włókna węglowego jest inspirowana wersją wyczynową GT4 © Alpine

Wyposażony w opony Michelin Pilot Sport Cup 2, posiada prześwit obniżony o 10 cm w porównaniu z wersją S, specjalne stabilizatory i amortyzatory z możliwością regulacji w zakresie 20 stopni, regulację ciśnienia i odbicia, co pozwala zyskać dodatkowe 10 cm wysokość jazdy. 

Matowy niebieski kolor F1 i felgi z włókna węglowego z różnymi wzorami między przodem i tyłem © Alpine

Całość została zaprojektowana tak, aby osiągać prędkość maksymalną 285 km/h. Bezużyteczny i oczywiście całkowicie zakazany na francuskich drogach, ale stanowi wielką obietnicę przyjemności na torze. Jego cena powinna oscylować w okolicach, a nawet przekraczać 100 000 euro, czyli cenę pasji i wyjątku.

Piękno i jego cena zostaną ujawnione 17 października podczas Salonu Samochodowego w Paryżu © Alpine

 

CZYTAJ TAKŻE > Alpine Puchar Europy: 2 mężczyzn po koronę

Gautier uspokaja

Dziennikarz MotoGP, Nascar, Rallye France, Endurance i Classic... Między innymi.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz