Toro Rosso ostatecznie zmienił zdanie i pracuje również nad projektem kanału F, systemu umożliwiającego przepływ powietrza pod kadłubem jednomiejscowy i wyjdź na tylne skrzydło, aby wyeliminować część aerodynamicznego docisku w linii prostej. Sébastien Buemi powiedział jednak AUTOhebdo.fr, że zespół Faenzy nie uważa tego projektu za priorytet.
« Nie cały personel działu aerodynamiki został przydzielony do tego projektu– mówi nam szwajcarski pilot. Nie wszystkie wysiłki skupiają się na kanale F. Kontynuujemy pracę nad innymi rozwiązaniami. Wiemy, jak działa kanał F. Musimy teraz zrozumieć, jak optymalnie z niego korzystać. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)