Pawła Ricarda 2013
 | Kierowca | Stabilny |
---|---|---|
1 euro |  McGregor marki Equipe Verschuur | |
2 euro | Zespół Oregonu 2 | |
3 euro | Zespół Oregonu 2 | |
4 euro | „Grawitacja Charouz”. | |
5 euro | Zespół Oregonu 3 | |
6 euro |  Las Moras marki Equipe Verschuur | |
7 euro | Zespół Verschuur | |
8 euro | „Grawitacja Charouz”. | |
9 euro |  McGregor marki Equipe Verschuur | |
10 euro | Zespół z Oregonu | |
11 euro | „Grawitacja Charouz”. | |
12 euro | „Zespół Lompech Sport”. | |
13 euro | Â AKF Motorsport | |
14 euro | Zespół Oregonu 2 | |
15 euro | Zespół Oregonu 3 | |
16 euro | „Zespół Lompech Sport”. | |
NC | Zespół Verschuur |
Ilość | Pilote | Nat | Stabilny | Temps | 1. przerwa | Poprzednie odchylenie | Vitesse | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | BORTOLOTTI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 2:10.862 | - | - | 160.7 | |
2 | WERSCHUUR | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 2:10.925 | + 0.063 | + 0.063 | 160.6 | |
3 | BRAMAMS | NED | LAS MORAS marki EQUIPE VERSCHUUR | 2:11.425 | + 0.563 | + 0.500 | 160.0 | |
4 | GILARDONI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 2:11.555 | + 0.693 | + 0.130 | 159.9 | |
5 | PALETTE | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 2:11.928 | + 1.066 | + 0.373 | 159.4 | |
6 | JANIS | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 2:12.135 | + 1.273 | + 0.207 | 159.2 | |
7 | SNOEKS | NED | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 2:12.292 | + 1.430 | + 0.157 | 159.0 | |
8 | ŁUNKIN | R | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 2:12.834 | + 1.972 | + 0.542 | 158.3 | |
9 | BEELEN | NED | ZESPÓŁ VERSCHUUR | 2:13.189 | + 2.327 | + 0.355 | 157.9 | |
10 | SCHOTHORST | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 2:13.598 | + 2.736 | + 0.409 | 157.4 | |
11 | FORNE | ESP | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 2:13.879 | + 3.017 | + 0.281 | 157.1 | |
12 | LAFFITE | FRA | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 2:14.350 | + 3.488 | + 0.471 | 156.5 | |
13 | PAGÓREK | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 2:14.390 | + 3.528 | + 0.040 | 156.5 | |
14 | LEPSZE | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 2:14.625 | + 3.763 | + 0.235 | 156.2 | |
15 | FREYMUTH | GER | SPORT MOTOROWY AKF | 2:14.927 | + 4.065 | + 0.302 | 155.9 | |
16 | MIGINIAC | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 2:14.990 | + 4.128 | + 0.063 | 155.8 | |
17 | KRESSNER | Swe. | ZESPÓŁ VERSCHUUR | 2:15.284 | + 4.422 | + 0.294 | 155.5 |
Ilość | Pilote | Nat | Stabilny | Temps | 1. przerwa | Poprzednie odchylenie | Vitesse | Wycieczki | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | BORTOLOTTI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 2:13.122 | - | - | 158.0 | 18 | |
2 | WERSCHUUR | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 2:13.584 | + 0.462 | + 0.462 | 157.4 | 19 | |
3 | GILARDONI | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 2 | 2:13.637 | + 0.515 | + 0.053 | 157.4 | 16 | |
4 | SNOEKS | NED | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 2:14.000 | + 0.878 | + 0.363 | 156.9 | 17 | |
5 | PALETTE | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 2:14.147 | + 1.025 | + 0.147 | 156.8 | 20 | |
6 | BRAMAMS | NED | LAS MORAS marki EQUIPE VERSCHUUR | 2:14.707 | + 1.585 | + 0.560 | 156.1 | 20 | |
7 | ŁUNKIN | R | ZESPÓŁ OREGONU 3 | 2:15.226 | + 2.104 | + 0.519 | 155.5 | 17 | |
8 | FORNE | ESP | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 2:15.577 | + 2.455 | + 0.351 | 155.1 | 17 | |
9 | KRESSNER | Swe. | WYŚCIGI ALGARVE PRO | 2:15.892 | + 2.770 | + 0.315 | 154.8 | 18 | |
10 | MIGINIAC | FRA | ZESPÓŁ LOMPECH SPORT | 2:16.236 | + 3.114 | + 0.344 | 154.4 | 11 | |
11 | SCHOTHORST | NED | McGREGOR autorstwa EQUIPE VERSCHUUR | 2:16.372 | + 3.250 | + 0.136 | 154.2 | 18 | |
12 | LAFFITE | FRA | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 2:16.391 | + 3.269 | + 0.019 | 154.2 | 20 | |
13 | FREYMUTH | GER | SPORT MOTOROWY AKF | 2:16.845 | + 3.723 | + 0.454 | 153.7 | 17 | |
14 | BEELEN | NED | ZESPÓŁ VERSCHUUR | 2:17.174 | + 4.052 | + 0.329 | 153.3 | 18 | |
15 | JANIS | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 2:17.261 | + 4.139 | + 0.087 | 153.2 | 3 | |
16 | PAGÓREK | CZE | GRAWITACYJNY CHAROUZ | 2:17.363 | + 4.241 | + 0.102 | 153.1 | 18 | |
17 | LEPSZE | ITA | ZESPÓŁ OREGONU 1 | 2:18.088 | + 4.966 | + 0.725 | 152.3 | 17 | |
18 | GIBAUD | SPORT MOTOROWY AKF | 7 | + 15.758 | + 10.792 | 141.3 | 7 |