Jeśli w Monako preferowane będą ultramiękkie opony, Pirelli rozważa agresywną strategię, którą niektóre zespoły mogłyby zastosować w kwalifikacjach.
„Niektórzy kierowcy mogliby zachować się inaczej, wybierając super miękkie opony na Q2. Ten zakład może się opłacić, jeśli szybko pojawi się samochód bezpieczeństwa.” skomentował Mario Isola, dyrektor Pirelli Motorsport.
Kierowcy mają obowiązek wystartować z kompletem opon, na którym ustanowili swój najlepszy czas w kwalifikacjach. Przerwa w wyścigu umożliwiłaby im przejście od razu na ultramiękkie opony, które miałyby opór niezbędny do pokonania całego Grand Prix Monako.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)