Rajd Turcji 2019

15h51

Koniec tego tekstu na żywo na ten dzień. Dziękujemy za lojalność i do zobaczenia jutro rano o 8:38 na żywo komentowanym ostatnim etapem Rajdu Turcji 2019.

15h49

W WRC 2 Pro Kalle Rovanperä (Skoda Fabia R5 Evo) ustanawia nowy najlepszy czas, ale to Gus Greensmith (Ford Fiesta R5) do ostatniego etapu jako lider kategorii zbliży się z przewagą 1 ′ nad Janem Kopeckym (Skoda Fabia R5 Evo), w sobotę spowolniony przez przebicie.

Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia R5) nadal dominuje w WRC 2.

15h48

Oto klasyfikacja generalna po 2. etapie tureckim:

 

15h46

„Nie przeszkadza mi to, że nie jestem na czele” – przyznaje Lappi. Popełniłem mały błąd podczas poprzedniego SS. Nawet jeśli jutro będziemy prowadzić, punkty są bardzo ważne dla Seba, więc postaram się go wspierać. Został jeden dzień, damy radę. »

15h46

„To był bardzo dobry dzień” – powiedział Ogier o swoim sobotnim występie. Nie mieliśmy żadnych problemów, dobre tempo. To duża różnica w porównaniu z trzema tygodniami temu. Przyjechaliśmy tutaj z pozytywnymi nastrojami po dobrych testach i wiedzieliśmy, że samochód będzie dobrze spisywał się na szutrze. »

15h38

Esapekka Lappi (Citroën) ukończył drugi etap Rajdu Turcji z najlepszym czasem na SS13, wygrywając z przewagą 1″4 nad Thierrym Neuvillem (Hyundai) i 4″5 nad Sébastienem Ogierem (Citroën).

Ten ostatni utrzymuje kontrolę nad wyścigiem dwie dziesiąte sekundy w stosunku do Esapekki Lappi, a walka o trzecie miejsce pomiędzy Andreasem Mikkelsenem (Hyundai) a Teemu Suninenem (M-Sport Ford) jeszcze się nie skończyła.

Obaj kierowcy dali z siebie wszystko na koniec dnia, mając samochody uszkodzone aerodynamicznie, a Norweg utrzymał przewagę 9″8 nad Finem.

Dani Sordo (Hyundai) pozostaje na 5. pozycji i wyprzedza Jari-Mattiego Latvalę (Toyota), który wykorzystał Krisa Meeke (Toyota), który w tym SS wypadł z drogi, aby wyprzedzić swojego kolegę z drużyny. Przed ostatnim etapem różnica między dwoma Yarisami wynosi 15″1.

Thierry Neuville (Hyundai) i Pontus Tidemand (M-Sport Ford) uzupełniają rankingi WRC z wynikami 4'38" i 6'55".  

15h37

Najlepszy czas Esapekki Lappiego, ale Finowi nie udaje się odzyskać kontroli nad wyścigiem dwiema dziesiątymi w stosunku do Sébastiena Ogiera.

15h36

4″1 przed Ogierem w drugiej części! Lappi jest na dobrej drodze, aby odzyskać pierwsze miejsce!!!  

15h36

A Lappi ma 2″8 przewagi nad Ogierem w pierwszej części!

15h35

Sébastien Ogier traci 3″1, co jest najlepszym czasem Thierry’ego Neuville’a. Francuz będzie teraz czekał na czas Esapekki Lappiego.

15h32

Mikkelsen pojawił się na rozmowach kwalifikacyjnych po SS z lekko uszkodzonym tyłem Hyundaiem i20.

15h32

7'17″4 i 4″5 lepsze od Suninena dla Thierry'ego Neuville'a (Hyundai).

15h30

„Nie miałem już opon z tyłu, samochód zjechał na bok i skończyło się na przebiciu opony. » wyjaśnia Meeke po zjechaniu z drogi.

15h29

Tymczasowy najlepszy czas Teemu Suninena (M-Sport Ford) to 7'21″9, 2″5 przed Mikkelsenem. Fin zmniejsza stratę do kierowcy Hyundaia do 9″8 przed ostatnim etapem walki o podium.

15h26

7'24″4 dla Mikkelsena (Hyundai), 0″4 lepsze od Sordo.

15h23

Sordo poprawia referencję Latvali o 6″1, potwierdzając wyraźną stratę czasu Latvali w ostatnim sektorze SS, ponieważ kierowca Toyoty wciąż wyprzedzał Sordo na drugiej półproduktach.

15h20

Wreszcie 20″5 straty do Meeke’a w najlepszym czasie Latvali. Brytyjczyk straci 6. miejsce na rzecz Fina.

15h19

Meeke ogranicza obrażenia, mając 21″3 straty do Latvali w drugiej połowie.

15h17

Kris Meeke wypada z trasy! Kierowca Toyoty pojechał zbyt szeroko przy skręcie w lewo. Ale Brytyjczykowi udało się wyjechać.

 

15h16

Na finiszu o 3″5 lepszy był Latvala, który w ostatniej porcji stracił czas.

Aby przeczytać także