Zespół Renault zanotował podwójne punkty na koniec Grand Prix Wielkiej Brytanii 2019, zajmując siódme miejsce Daniel Ricciardo i 10. stopień Nico Hülkenberg. Ten ogólny wynik nie ma nic wspólnego z Austrią, gdzie dwa czarno-żółte samochody znalazły się poza pierwszą dziesiątką, ale nie wszystko jest różowe (ani żółte), jeśli mamy wierzyć Cyril Abiteboul.
Dyrektor generalny Renault Sport Racing rozmawiał wyłącznie z AUTOtygodniowo na spotkaniu brytyjskim. „Nadal musimy zadowolić się punktacją obu samochodów i siódmym miejscem. Mieliśmy to, czego potrzeba, aby znaleźć się przed McLaren i zdobyć więcej punktów od nich. Już samo to jest powodem do satysfakcji, – wyjaśnia Francuz. Lando Norris i Daniel Ricciardo spisali się znakomicie na początku akcji:
Norris i Ricciardo, koło w koło
Chwytanie przez Copse a następnie Maggots#BritishGP # F1 pic.twitter.com/vzk42ASCGf
- Formuła 1 (@F1) 14 lipca 2019
Mniej pozytywny jest jednak moment przybycia samochodu bezpieczeństwa w celu oczyszczenia terenuAlfa Romeo autorstwa Antonio Giovinazziego. „To ogromnie pomogło Carlosowi (Sainz Junior). To nie pierwszy raz w tym sezonie, który pozwala mu zdobywać bardzo duże punkty. Cóż, McLaren ma dziś o jeden punkt więcej od nas. To oczywiste, że będzie to dla nich rywalizacja przez cały sezon.
Chcielibyśmy i moglibyśmy zmniejszyć różnicę między nimi, więc oczywiście jest to lekkie rozczarowanie. Drugim rozczarowaniem jest wyścig Nico (Hulkenberg) który miał skomplikowane popołudnie (w szczególności przyziemienie z Sergio Pérezem, przyp. red.). To mogło być prostsze. Miał mały problem z czujnikiem, co spowodowało, że zareagowaliśmy przesadnie na poziomie silnika, który działa bardzo dobrze.. "
Cyril Abiteboul zwraca również uwagę na zmiany wprowadzone w jednomiejscowy między czerwony Byk Pierścień i Silverstone. Modyfikacje te wniosły powiew świeżości do zespołu, który nie zapomniał o swoich trudnościach. „Samochód tak naprawdę nie różni się niczym od innych. Silnik nie różni się zasadniczo, a kierowcy są oczywiście ci sami. Pogłębiamy wiedzę na temat problemów i wybieramy najlepsze ustawienia.
Musimy się spodziewać, że wydajność R.S.19 będzie rosła i spadała. Będzie to zależeć od charakterystyki obwodów. Wiedzieliśmy, że będziemy trochę lepsi niż w Austrii. Może nie tak dobrze. Spodziewamy się trudnych wyścigów, inne znacznie lepszych, on temperuje.
„Ogólnie możemy być zadowoleni z dzisiejszego wyniku, ponieważ oba samochody znajdują się w pierwszej dziesiątce. »
Znajdź nasz raport na temat #BritishGP.
https://t.co/hHY28REyd6#RSduch pic.twitter.com/r0cPJzH8pj- Zespół Renault F1 (@ RenaultF1Team) 14 lipca 2019
Co jest potrzebne teraz, gdy problemy zostały doskonale zidentyfikowane, musimy skoncentrować się na dostarczaniu rozwiązań. Jest wielka remobilizacja, duże oczekiwania. Istnieją rozwiązania, które zostaną wprowadzone, ale zajmie to trochę czasu, ale są to dość strukturalne słabości. Nie zmiana małego elementu na płetwie spowoduje zmianę zachowania., rozpoznaje szefa.
Renault R.S.19 nadal ma wady w niektórych typach zakrętów. „Problemy strukturalne objawiają się w dość długich zakrętach pokonywanych przy średniej prędkości, około 200 km/h. Na Silverstone jest to zazwyczaj sekwencja Brooklands-Luffield. Na tego typu zakrętach marnujemy prawie cały nasz czas. Dobrze rozumiemy co się dzieje w zakresie konstrukcji i dynamiki pojazdu, teraz po raz kolejny znalezienie rozwiązań zajmie trochę czasu. »
W klasyfikacji producentów Renault zajmuje szóste miejsce z 39 punktami, 21 za swoimi kuzynami McLarenami, również wyposażonymi w diamentowe klocki.
Zapoznaj się z analizą GP Wielkiej Brytanii przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2225 AUTOhebdo, dostępnym od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)