Po pierwszym pogoni za zegarem dziś rano Valtteri Bottas (Mercedes), nikt nie wyprzedził Finna z pierwszego miejsca w honorowym rankingu pierwszego tygodnia zimowych testów F1 2020 w Barcelonie.
Tylko Lewis Hamilton (Mercedes) był niewiele mniej niż osiem dziesiątych od swojego kolegi z drużyny, posiadacz referencji w 1’15″732, z tą samą mieszanką czerwonych opon C5, najmiększych dostarczonych przez Pirelli. Jednak pozostali kierowcy zgłoszeni w ostatniej sesji wyraźnie nie szukali czasu.
Dlatego znajdujemy się za dwoma Mercedesami Esteban Ocon (Renault), drugi dziś rano, a zatem trzeci na koniec dnia, który zawsze poprzedza Lance Stroll (Racing Point F1) i Daniił Kwiat (Alfa Tauryń). Antonio Giovinazzi (Alfa Romeo), najbardziej pracowity, przed nami dzisiaj 152 okrążenia Daniel Ricciardo (Renault), czerwony Byk de Max Verstappen, AlphaTauri Pierre Gasly i drugi RB16 Alexa Albon.
Ricciardo nie miał tak płynnej sesji jak jego kolega z drużyny Ocon, ponieważ Australijczyk spowodował jedną z dwóch czerwonych flag popołudnia po utracie mocy w swoim R.S.20.
SESJA ZATRZYMANA
Niepokojący moment dla Danny’ego Rica, gdy jego R.S.20 nagle traci moc #F1Testing pic.twitter.com/4WWjzxpT1i
- Formula 1 (@F1) 21 lutego 2020 r.
Carlos Sainz (McLaren), Romain Grosjean (Haas) I Sebastian Vettel (Ferrari), ofiara problemu z silnikiem dziś rano w swoim SF1000, podążaj dalej w rankingu Lando Norris (McLarena).
Po wymianie silnika w wyniku problemu technicznego dzisiejszego poranka, Nicholas Latifi (Williams) był w stanie wrócić na tor pod koniec dnia i w piątek zajął przedostatnie miejsce w rankingu, przed Kevin Magnussen. Duńczyk z zespołu Haas F1 Team był wielkim przegranym tej sesji, po tym jak opuścił tor po przebiciu opony.
CZERWONA FLAGA
Problemy dla K-Mag – kierowca Haasa wjeżdża w bariery na zakręcie nr 7 #F1Testing pic.twitter.com/E5E4HAvbKo
- Formula 1 (@F1) 21 lutego 2020 r.
Amerykański zespół szybko dał do zrozumienia, że Magnussen nie wróci na tor, blokując jego zegar już na czterech krótkich okrążeniach i powodując poważną stratę czasu na torze.
Wszystkie informacje i pełną analizę tych testów, przeprowadzonych przez naszych specjalnych korespondentów w Katalonii, znajdą Państwo w numerze 2256 AUTOhebdo, dostępnym od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej, a od przyszłej środy w kioskach.
W międzyczasie nie zapomnijcie, że dostępny jest nasz Przewodnik po F1 2020 w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)