Przewidywana zmiana podwozia Sainza w Barcelonie

McLaren dokonał kilku zmian w samochodzie Hiszpana, spowolniony przez problemy z chłodzeniem na Silverstone w zeszłym tygodniu.

opublikowany 14/08/2020 à 11:55

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Przewidywana zmiana podwozia Sainza w Barcelonie

Udar cieplny w środku upalnego lata to problem, bez którego nie byłoby problemu Carlos Sainz, który już ma za sobą frustrujący początek sezonu naznaczony uporczywym pechem. 

Aby spróbować znaleźć rozwiązanie, McLaren w związku z tym przyspieszył zmianę podwozia, która miała nastąpić w Spa-Francorchamps dla Madrilenian. 

« Wprowadziliśmy kilka modyfikacji w procesie montażu samochodu Carlosa, aby spróbować zrozumieć różnice temperatur pomiędzy dwoma samochodami na torze Silverstone.– wyjaśnił w piątek rano szef zespołu Andreas Seidl. Zmieniliśmy kilka części, w tym skorupę, ponieważ kanały chłodnicy są połączone z podwoziem ". 

Musimy przekonać się na piątkowym wolnym treningu, czy udało nam się rozwiązać problem. Samochód Carlosa był o 2–3 stopnie cieplejszy, co wymagało dodania otworów w podwoziu w celu poprawy chłodzenia. Jest to wadą, ponieważ zwiększa się opór powietrza, co ostatecznie wpływa na prędkość maksymalną i czas okrążenia. ". 

W czwartek na torze Barcelona-Catalunya Sainz zwierzył się, że pech, który przeszkodził w rozpoczęciu sezonu, zaczyna odbijać się na morale. Zwłaszcza, że ​​w tym samym czasie jego kolega z drużyny Lando Norris zdobył podium i kilka innych miejsc w pierwszej piątce. 

Seidl współczuje przyszłemu kierowcy Ferrari, którego pierwsze 5 wyścigów zostało częściowo zepsutych przez powtarzające się problemy podczas pit stopów i przebicie opony na torze Silverstone podczas wyścigu o 4. miejsce w GP Wielkiej Brytanii. 

« Carlos padł ofiarą kilku zbiegów okoliczności, przez co stracił sporo punktów w porównaniu do Lando, mimo że w kwalifikacjach i wyścigu notował świetne występy. », dodał szef niemieckiego zespołu. 

Sainz ma nadzieję, że ponownie uśmiechnie się podczas domowego spotkania, podczas którego od debiutu w sezonie zawsze kończył na punktach F1 w 2015 roku z Toro Rosso

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz