Renault Sport F1 Zespół nie oszczędził problemów ze swoim R.S 16 z problemami mechanicznymi takimi jak wyciek hydrauliczny, problemy z oprogramowaniem czy awaria elementu jednostki napędowej i oprogramowania...
Kevin Magnussen mimo to był w stanie zgromadzić kilometry za kierownicą swojego nowego pojazdu, pokonując 264 okrążenia w ciągu dwóch dni testów, pracując w szczególności nad aerodynamiką, ustawieniami i symulacjami wyścigów z pit stopami.
„To był zdecydowanie dobry trening! Wspaniale jest wrócić do F1 i realizować nasz program, jednocześnie robiąc ogromne postępy. Nasza symulacja wyścigu poszła dobrze. Bardzo dobrze pasuję do zespołu i jazda tutaj to prawdziwa przyjemność. Nie mogę się doczekać, kiedy we wtorek znów zasiądę za kierownicą.”– wskazał były mieszkaniec ul McLaren.
„Nasze pierwsze próby były produktywne”., potwierdził Frédéric Vasseur, dyrektor zawodów zespołu Renault Sport F1. „Pierwsze spotkania wokół R.S.16 odbyły się pod koniec września. Jest zatem oczywiste, że wszystkie zespoły zEnstone i Viry-Châtillon włożyli ogromny wysiłek, aby go wyprodukować i pozwolić nam osiągnąć wydajność obserwowaną dzisiaj i w tym tygodniu. Duet Jolyona i Kevina demonstruje swój talent i ogromny apetyt. Dzięki przebiegom zgromadzonym w ciągu ostatnich dwóch dni mamy już dobrą bazę. Przed nami jeszcze dużo pracy, ale to dobry początek sezonu. »
Kevin Magnussen zasiądzie za kierownicą Renault R.S 16 przez pierwsze dwa dni, po czym ustąpi miejsca swojemu koledze z zespołu Jolyonowi Palmerowi.
Odkryj przewodnik AUTOhebdo F1 2016, dostępny już w wersja cyfrowa na wszystkich platformachi w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)