Ecclestone: trudno otworzyć się na rynek amerykański

Bernie Ecclestone zapewnił, że F1 będzie miała trudności z zadomowieniem się na rynku amerykańskim, nawet jeśli zostanie potwierdzone przejęcie Liberty Media.

opublikowany 06/09/2016 à 11:27

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Ecclestone: trudno otworzyć się na rynek amerykański

Bernie Ecclestone skomentował spekulacje na temat możliwe przejęcie F1 przez Liberty Media, amerykańska firma kierowana przez Johna Malone'a. Biznesmen, który już zainwestował Formuła e może stanowić szansę dla wiodącej dyscypliny samochodów jednomiejscowych na ostateczne otwarcie się na rynek amerykański, podczas gdy GP USA w Austin (Teksas) walczy o zabezpieczenie przyszłości.

„Aby otworzyć się na rynek amerykański, trzeba by zorganizować dziesięć wydarzeń w Ameryce, sprzedawać bilety po niskich cenach i mieć dużo stoisk z hamburgerami. Wtedy już by tego nie było F1. Ale jeśli wszystkie scenariusze ożywienia gospodarczego spełnią się, będą mogli robić, co chcą! », skomentował dyrektor FOM na oficjalna strona F1.

Sytuacja Berniego Ecclestone’a może się zmienić, jeśli zostanie potwierdzona sprzedaż CVC Capital Partners spółce Liberty Media. Finansista F1 nie wypowiadał się na ten temat, choć przyznał to Toto Wolff, dyrektor Mercedes Sporty motorowe byłyby dobrym zamiennikiem. „Praktycznie jest sprzedawcą samochodów. To są cechy, których potrzebujesz! », zażartował dyrektor FOM.

0 Zobacz komentarze)