Podpisywanie Nico Hülkenberg, Audi osiągnęło 50% swojego celu w zakresie kierowcy. Posiadacz przy Haas, zachowując nienaruszoną prędkość maksymalną, udowodnił, że nie spada i że nadal potrafi jechać szybko. Wśród pięciu drugorzędnych drużyn od początku roku to także ta, z którą zdobyła najwięcej punktów Yuki tsunoda, trzykrotnie wchodząc do pierwszej dziesiątki. Jego profil spełnia dwa ważne pola dla producenta pierścieni. Jest Niemcem, co nie może być szczegółem, a przede wszystkim ma spore doświadczenie, które ma na koncie 10 Grand Prix. Możliwość liczenia na szybkiego pilota, z ogromnym doświadczeniem w F1, jest niezbędny dla nowicjusza, którym będzie Audi. Ale niemiecki producent oczywiście nie będzie mógł na nim oprzeć
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
3 Uwagi)
Aby napisać komentarz
DANIELA MEYERSA
27 o 04:2024
Dołączysz do Audi od 2025 roku? Oprócz upadku w zakresie uposażeń!! to ubezpieczenie dla kierowcy, który ma jeszcze więcej do zrobienia w F1, niż zrobił, aby znaleźć się w zapomnieniu o F1. W najlepszym przypadku powinniśmy dołączyć do Audi w 2028 roku, a nie wcześniej, a nawet wtedy może to napawać optymizmem.
Thierry'ego Pingreta
27 o 04:2024
Ale czego Audi ma więcejAlpine ?
Yves-Henri RANDIER
27 o 04:2024
Jedno jest prawie pewne: skład Saubera na rok 2025 zostanie odnowiony, ponieważ Bottas i Zhou nie będą już pracować w Hinwill, nawet jeśli Fin będzie miał bardziej spójne wyniki niż wszyscy pretendenci do pierwszego miejsca w Audi