Wielka czarna plama w organizacji Grand Prix Francji 2018 w Paul Ricard, za powrót F1 we Francji była dostępność obwodu Var. Wielu widzów szeroko komentowało swoje wpadki w korkach, gdy zbliżali się do kompleksu.
Próbując odpowiedzieć na ten problem, organizatorzy wydarzenia zapowiedzieli wdrożenie kilku działań w ramach edycji 2019.
– Cel polegający na zmniejszeniu liczby pojazdów na torze do 10 000. W tym celu w La Ciotat i Le Castellet zostaną utworzone parkingi sztafetowe z wydzieloną drogą umożliwiającą dojazd bezpłatnym transportem do toru z prędkością 45 m / 1 godzinę.
Le carpooling będzie również preferowane, ponieważ każdy pojazd z 5 osobami na pokładzie będzie mógł korzystać z wydzielonego pasa z parkingiem w pobliżu toru. Dla widzów przyjeżdżających na dwóch kółkach powstanie nowy asfaltowy parking. „Normalny” ruch drogowy w piątek zostanie ograniczony dzięki wyjątkowym środkom.
Podwojone zostaną także połączenia wahadłowe pomiędzy głównymi miastami regionu a torem oraz zostanie zainstalowany postój taksówek/VTC.
– Drugim obszarem interwencji będzie parking. Mniejsze, ale liczniejsze strefy zostaną przydzielone różnym trasom przylotów i odlotów, co pozwoli uniknąć przepływów krzyżowych.
– Ruch drogowy zostanie dostosowany do tej okazji. Rondo Camp stanie się pasami ruchu o wymiarach 2x2 i powstanie nowa oś w kierunku Tulonu. Droga DN8 w kierunku Beausset i Cuges-les-Pins stanie się jednym pasem.
– Jedna aplikacja będzie dostarczać widzom informacji w czasie rzeczywistym: trasy, czasy przejazdu, godziny wyjazdu, parkingi itp.
Więcej informacji zostanie podanych w przypadku nowego ogłoszenia.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)