Halo i Aeroscreen to od dawna dwa systemy ochrony kokpitu dla samochodów jednomiejscowych F1 widać od czasu, gdy FIA i organy zarządzające dyscypliną ogłosiły, że chcą kontynuować prace nad wprowadzeniem takiego systemu.
Jednak w kwietniu ubiegłego roku w końcu spotkanie Grupy Strategicznej i Komisji F1 w Paryżu, to kolejne rozwiązanie, tzw Tarcza (lub tarcza), która miała pierwszeństwo przed Halo. Następnie FIA ogłosiła pierwsze testy w 2017 r., przed potencjalną instalacją w 2018 r.
Dlatego pierwszy występ The Shield na torze podczas weekendu wyścigowego odbędzie się w najbliższy piątek podczas wolnych treningów na torze Silverstone o godz Sebastian Vettel za jego kierownicą Ferrari SF70H wyposażony w to urządzenie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)