W11 w dalszym ciągu wykazują swoją wyższość na torze Barcelona-Catalunya, zdobywając trzeci dublet w tylu darmowych sesjach. Autor piątkowego odniesienia chronometrycznego, Lewis Hamilton (Mercedes) kontynuuje swoją passę i ustanawia najlepszy czas w EL3 z wynikiem 1’17″222. Sześciokrotny mistrz świata wyprzedza swojego kolegę z drużyny Valtteri Bottas wynoszący 0”151.
Max Verstappen po raz kolejny zajmuje 3. miejsce na swoim pokładzie czerwony Byk-Honda. Różnica między Mercedesem a Holendrem jest mniejsza niż dzień wcześniej, a Verstappen traci „tylko” pół sekundy do Hamiltona.
Solidne 4 miejsce dla Carlos Sainz, która od soboty korzysta z nowego silnika spalinowego, turbosprężarki, MGU-K i MGU-H, próbując znaleźć rozwiązanie problemów z chłodzeniem, które spowalniają jego McLaren z Silverstone.
Sergio Pérez, który wrócił do gry w ten weekend po 2 tygodniach pauzy z powodu wirusa koronawiru, szybko odnalazł rytm i ze swoim Racing Point zajmuje 5. miejsce.
Najwyżej w rankingu Ferrari awansuje na 6. pozycję w rękach Charles Leclerc. Monako, którego kolega z drużyny Sebastian Vettel jest tylko 12. o pół sekundy przed nimAlfa Tauryń od jego przyjaciela Pierre Gasly.
Lance Stroll (Punkt wyścigowy), Alexander Albon (Red Bull) i Daniel Ricciardo (Renault) ukończyć Top 10 w sesji przerwanej 2 minuty przed wywieszeniem flagi z szachownicą z powodu gwałtownego zjazdu z toru dla Esteban Ocon.
CZERWONA FLAGA
Sesja kończy się pod czerwoną flagą po tym, jak Esteban Ocon uderza w ścianę
Wyglądało na to, że skręcił, aby uniknąć wjechania w tył Kevin Magnussen#SpanishGP # F1 pic.twitter.com/Y0WyAEe7Cx
- Formuła 1 (@F1) 15 sierpnia 2020 r.
Kierowca Renault właśnie pozwolił Haas od Kevina Magnussena, następnie na szybkim okrążeniu, ale Duńczyk zwolnił na kolejnej krótkiej prostej i zaskoczył Francuza, skręcając w prawo.
Ocon, któremu w końcówce przypisano jedenasty przejazd, próbował tego uniknąć, ale upadł i uszkodził swoje Renault R.S.11 w ścianę.
Jego Renault wygląda na dość zniszczone, a mechanicy francuskiego klanu mają niecałe 2 godziny na jego złożenie przed sesją kwalifikacyjną. Dość powiedzieć, że to prawdziwy wyścig z czasem, który dopiero się rozpoczął.
Incydent jest tym bardziej przykry, że wydarzył się na oczach Luca de Meo, nowego wielkiego szefa grupy Renault.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)