Zdaniem kilku kierowców opony 2020 „nie są lepsze”.

Testowane przez kilka zespołów podczas piątkowych testów w Austin, wersje opon Pirelli na rok 2020 nie wzbudziły satysfakcji wśród kierowców.

opublikowany 02/11/2019 à 09:33

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Zdaniem kilku kierowców opony 2020 „nie są lepsze”.

Piątkowy wolny trening w Austin (Teksas) był dla kierowców okazją do zapoznania się z pierwszą opinią na temat opon opracowanych przez Pirelli na sezon 2020. Nie wywołując fałszywego napięcia, werdykt nie osiągnie popisu radości. 

Oferowane drużynom bez najmniejszej naklejki, Włoskie gumy mają oferować szersze okno operacyjne dla zespołów, a także zmniejszenie przegrzania powierzchni opony. Oprócz tego…

„Jeśli dodać naklejki po bokach, nie widzę żadnej różnicy, osądził Romain Grosjean (Haas). Rano używaliśmy dwóch mieszanek. Nie są lepsi, pod tym względem jest to trochę rozczarowujące. »

Kimi Räikkönen (Alfa Romeo) również ma trudności z dostrzeżeniem jakiejkolwiek różnicy w stosunku do bieżących wersji. „Wszystko wydawało się bardzo normalne, nic szczególnie szokującego w porównaniu z tym, co zwykle. »

Carlos Sainz Junior (McLaren) był mniej żartobliwy. „To nie było dla mnie zbyt produktywne (do jazdy na tych oponach. Przyp. red.). Próbowaliśmy zbierać dane za pomocą wielu czujników, ale wydawało się to bardzo dziwne i bardzo źle. »

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz