Po tym, co pozostanie jednym z najtrudniejszych sezonów dla Stabilny Ferrari W ostatnich latach wszystkie nadzieje Maranello logicznie zwróciły się w stronę roku 2021. Jeśli przepisy techniczne zostaną zakłócone dopiero w 2022 r., wraz z potencjalną redystrybucją kart, kolejny włoski jednomiejscowy samochód będzie musiał częściowo zniweczyć tegoroczne rozczarowujące wyniki.
W tym celu Mattia Binotto, szef Ferrari Sports Management, może w nadchodzących dniach skupić się na tej części pracy Maranello.
„Zawsze musisz zrównoważyć swoje zadania na torze i w fabryce, – wspomina Włoch na stronie internetowej F1. Ważna jest fabryka, w której opracowujemy samochód i przygotowujemy samochody.
Myślę, że nie będę śledzić wszystkich wyścigów, nawet w 2020 roku Już rozważam pominięcie części wyścigów w ostatniej części sezonu rozpoczynającego się w Turcji. Bo ostatecznie, gdy jesteś odpowiedzialny za cały zespół, wyścigi są z pewnością ważne, ale zarządzanie całym zespołem jest jeszcze ważniejsze. »
Pamiętajcie, że od 2021 roku Ferrari będzie mogło liczyć na przetasowania w parze kierowców Charles Leclerc będzie teraz wspierany przez Carlos Sainz, zastępowanie Sebastian Vettel wyjeżdżam na Aston Martin Wyścigi
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)