Jeśli nie stał się jeszcze strachem na wróble lat 80. i 90., McLaren kontynuowała ożywienie w 2019 r., któremu powierzono MCL34 Lando Norris et Carlos Sainz co zapewniło firmie Woking czwarte miejsce w rankingu producentów, najlepsze z pozostałych za nietykalnym trio od czasu pojawienia się hybrydowych jednostek napędowych, a mianowicie Mercedes, Ferrari et czerwony Byk.
W ostatniej kampanii obecnych jednomiejscowych bolidów, przed wstrząsami technicznymi spodziewanymi w 2021 r., McLaren zamierza wykorzystać ten zachęcający sezon. „Zasady nie zmieniają się zbytnio, więc celem powinno być dalsze stopniowe ulepszanie, wskazuje dyrektor wykonawczy Zak Brown w pytaniu i odpowiedzi na stronie internetowej zespołu.
Trzymajmy głowy nisko. Wciąż mamy mnóstwo pracy do wykonania. Zaczęliśmy poprzedni sezon z ponad 1” przewagi nad pole position, a pod koniec roku różnica wynosiła zaledwie osiem dziesiątych. To wciąż duża luka, którą musimy wypełnić. »
W związku z tym wyzwaniem na rok 2020, postęp prac nad jednomiejscowy MCL35 semble ravir Andreas Seidl. L’ancien homme fort de Porsche Motorsport a clairement apposé sa griffe depuis sa prise de fonctions cette année.
„Jestem bardzo zadowolony z postępu, jaki widzę w fabryce w zakresie przygotowań do sezonu 2020, analizuje Szef Zespołu. Myślę, że bardzo dobrze rozumiemy słabości MCL34 2019 i wspaniale jest widzieć, jak cały zespół bardzo ciężko pracuje nad poprawą.
Z optymizmem patrzę na kolejny krok: dalsze zmniejszanie deficytu czasu okrążenia w porównaniu z trzema najlepszymi zespołami. »
Seidl natomiast woli nie ekscytować się postępami, jakie zaobserwował w 2019 roku. Postęp można przypisać także poważnej reorganizacji wewnętrznej, której najnowsze ruchy umieściły Andrea Stella jako kierownik zawodów.
„To prawdziwa przygoda i można poczuć dużą dynamikę w zespole, kontynuuje Niemiec. Nasze podejście jako zjednoczonego zespołu i zaangażowanie, jakie mamy ze strony akcjonariuszy, oznaczają, że jestem optymistą, że ponownie odniesiemy sukces, ale trzeba być realistą, jeśli chodzi o to, co jest możliwe do osiągnięcia z roku na rok.
Nie zamierzamy poświęcać roku 2020. Chcemy mieć kolejny dobry sezon, ponieważ dla rozwoju zespołu ważne jest ciągłe doskonalenie. »
Pamiętaj, że McLaren wymieni blok silnika Renault przeciwko Mercedesowi w 2021 roku. Kolejny znak nadziei na powrót na szczyt Woking?
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)