Specyfikacja C zespołu napędowego Hondy mogła zadowolić Suzukę dwa tygodnie temu, ale japoński producent najwyraźniej nie jest z niej w pełni usatysfakcjonowany i dlatego zdecydował się wprowadzić pewne zmiany przed Grand Prix Stanów Zjednoczonych.
« W obu samochodach nowe silniki zostaną poddane niewielkim zmianom w stosunku do wersji stosowanej podczas Grand Prix Japonii”, powiedział Toyoharu Tanabe, dyrektor techniczny Hondy. Po sprawdzeniu silników Suzuka mieliśmy pewne wątpliwości i dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tych modyfikacji. Jesteśmy przekonani, że jest to najlepsza strategia dla Toro Rosso pod koniec sezonu ".
Ujawniły to oficjalne dokumenty FIA Pierre Gasly w ten weekend użyje siódmego silnika spalinowego, siódmej turbosprężarki, siódmego MGU-H i szóstego MGU-K. Jego kolega z drużyny Brendon Hartley zostanie potraktowany w ten sam sposób w piątkowy wieczór i tym samym w niedzielę będzie towarzyszył Normanowi na końcu stada.
Przypominamy, że roczny przydział na rok 2018 dla każdego kierowcy obejmuje trzy silniki ICE, trzy MGU-H i trzy turbosprężarki, a także dwa MGU-K, dwa akumulatory i dwa elektroniczne elementy sterujące.
Oczywiście prace przygotowawcze do Red Bull Racing a rok 2019 trwa pełną parą i nie ma znaczenia, czy kierowcy Toro Rosso będą królikami doświadczalnymi startującymi z głębi stawki. Zaczynają się do tego przyzwyczajać.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)