Nowe silniki Hondy dla Gasly i Hartley w Austin

Obaj kierowcy Toro Rosso po raz kolejny będą musieli wystartować z końca stawki. 

opublikowany 19/10/2018 à 21:34

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Nowe silniki Hondy dla Gasly i Hartley w Austin

Specyfikacja C zespołu napędowego Hondy mogła zadowolić Suzukę dwa tygodnie temu, ale japoński producent najwyraźniej nie jest z niej w pełni usatysfakcjonowany i dlatego zdecydował się wprowadzić pewne zmiany przed Grand Prix Stanów Zjednoczonych.

« W obu samochodach nowe silniki zostaną poddane niewielkim zmianom w stosunku do wersji stosowanej podczas Grand Prix Japonii”, powiedział Toyoharu Tanabe, dyrektor techniczny Hondy. Po sprawdzeniu silników Suzuka mieliśmy pewne wątpliwości i dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tych modyfikacji. Jesteśmy przekonani, że jest to najlepsza strategia dla Toro Rosso pod koniec sezonu ".

Ujawniły to oficjalne dokumenty FIA Pierre Gasly w ten weekend użyje siódmego silnika spalinowego, siódmej turbosprężarki, siódmego MGU-H i szóstego MGU-K. Jego kolega z drużyny Brendon Hartley zostanie potraktowany w ten sam sposób w piątkowy wieczór i tym samym w niedzielę będzie towarzyszył Normanowi na końcu stada.

Przypominamy, że roczny przydział na rok 2018 dla każdego kierowcy obejmuje trzy silniki ICE, trzy MGU-H i trzy turbosprężarki, a także dwa MGU-K, dwa akumulatory i dwa elektroniczne elementy sterujące. 

Oczywiście prace przygotowawcze do Red Bull Racing a rok 2019 trwa pełną parą i nie ma znaczenia, czy kierowcy Toro Rosso będą królikami doświadczalnymi startującymi z głębi stawki. Zaczynają się do tego przyzwyczajać. 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)