Ofiara opuszczenia toru na 12. okrążeniu Grand Prix Wielkiej Brytanii, prawdopodobnie w wyniku przebicia prawej tylnej opony, Daniil Kvyat zakończył swój wyścig z barierami ochronnymi, obszar, który w inny sposób został przebudowany przed Grand Prix z okazji 70. rocznicy, wciąż na Silverstone.
Incydent, w którym wydawało się, że przyczyną była opona, teoria ostatecznie odrzucona przez Pirelli w ten czwartek. Włoski producent podzielił się swoimi wnioskami na temat odcinka, argumentując, że jego koperta nie budzi zastrzeżeń.
"W połączeniu z Stabilny Alfa TauryńPirelli zakończyło dochodzenie w sprawie dokładnej przyczyny zdarzenia, w wyniku którego Daniił Kwiat uderzył w barierki podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii na 12. okrążeniu, przywołuje istotę transalpine. Inny problem mechaniczny spowodował przegrzanie wnętrza prawej tylnej felgi, co z kolei doprowadziło do spalenia stopki opony (części opony łączącej gumę z felgą).
To właśnie spowodowało późniejsze deflację, a sama opona nie odegrała żadnej roli w przyczynie wypadku. »
Zwłaszcza inni kierowcy Lewis Hamilton, Valtteri Bottas lub Carlos Sainz również doznał przebicia opony w nieustalonych jeszcze okolicznościach. Pirelli wprowadzi jutro bardziej miękkie mieszanki niż te, które widzieliśmy w zeszłym tygodniu w Anglii, z wyższym ciśnieniem w oponach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)