Na pierwszy rzut oka jednomiejscowy jest bardziej agresywny – wynika z rysunku Giorgio Pioli opublikowanego przez Gazzetta dello Sport.
Ogólny bilans jest zbliżony do tego z czerwony Byk RB5, wciąż podawany jako przykład w zeszłym sezonie, z wyższym kokpitem i bardziej stanowczym pyskiem, „połamanym” jak Red Bull. Konstrukcja dyfuzora (z potrójnym kanałem centralnym) również jest bardzo zbliżona do tej z RB5 z wahaczami lekko przesuniętymi do przodu, aby ułatwić przepływ powietrza.
Zgodnie z przepisami z 2010 roku zbiornik paliwa zwiększa się ze 120 do 240 litrów i cofa tylną oś o 15 centymetrów. Zbiornik oleju został przeniesiony. W 2009 r. przed silnikiem znajduje się w tyle w przypadku tej nowej wersji, tak jak miało to miejsce w przeszłości w przypadku Stewarta lub Arrowsa. Chłodnice są wydłużone, aby zrekompensować przestrzeń zajmowaną na szerokość przez zbiornik paliwa.
Aerodynamicznie przód otrzymał wiele zmian. Wraz z przyjęciem węższych opon przednich przepływ powietrza między przodem a kołami wymagał wielu godzin pracy. Przednie skrzydło zostało całkowicie zmienione i towarzyszą mu nowe „wydatki” wokół nosa.
Do potwierdzenia podczas prezentacji 28 stycznia!
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)