Renault szczegółowo opisuje rozwój swojego R.S 18 dla Baku

Zespół Renault Sport F1 wprowadzi do Baku ulepszenia aerodynamiki, a następnie zmodernizuje wewnętrzny turbo/hybrydowy zespół napędowy V6 w Barcelonie.

opublikowany 25/04/2018 à 09:02

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Renault szczegółowo opisuje rozwój swojego R.S 18 dla Baku

Stajnia Renault czy w ten weekend może pokusić się o pierwszą w tym roku pierwszą piątkę na torze miejskim w Baku? Po umieszczeniu co najmniej jednego ze swoich samochodów w punktach w każdym wyścigu od startu w Melbourne w Australii, francuski zespół pragnie rozpocząć „kolejną fazę ataku”, jak podkreślono Cyril Abiteboul, dyrektor Renault Sport Racing.

W programie w ten weekend w Azerbejdżanie pierwsza faza udoskonaleń aerodynamicznych na R.S. 18 Nico Hülkenberg et Carlos Sainz. „Zamierzamy wprowadzić zmiany w podwoziu, skupiając się na konkretnych pracach nad skrzydłami i osłonami bocznymi, a następnie zrobimy to samo w silniku w Barcelonie, – mówi Abiteboul.

Mamy nadzieję, że połączenie tych nowych funkcji nie tylko pozwoli nam utrzymać nasz poziom wydajności, ale także zacznie zmniejszać dystans do liderów. Musimy pozostać skupieni, aby każdy aspekt zadziałał zgodnie z planem. »

Francuski menadżer uważa, że ​​Renault Sport F1 Punkty zespołu bezpośrednio za trzema czołowymi zespołami, które są Ferrari, Mercedes et czerwony Byk, biorąc pod uwagę wszystkie elementy zespołu.

W przypadku Abiteboula najnowsze wyniki potwierdziły pracę różnych zespołów z Viry i Enstone. „W Chinach uzyskaliśmy taki sam wynik jak tydzień wcześniej w Bahrajnie. Jednak nastroje były pozytywne i nie miały nic wspólnego ze szczęściem. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz