Kilka dni później Klęska Sebastiana Vettela (Ferrari) I dominujący sukces Lewisa Hamiltona (Mercedes) na Suzuce (Japonia) Ross Brawn udał się tam ze swoją małą analizą w swoim zwykłym liście wysłanym do mediów Formuła 1.
Dyrektor ds. sportów motorowych w Liberty Media dostrzega to bezpośrednio, jest to faza luzu Lewis Hamilton było dla niego nieoczekiwane. „Podczas przerwy letniej wątpiłem, czy Lewis i jego zespół będą mogli wrócić tak szybko”. sur Sebastian Vettel.
„Udane zwycięstwa w Niemczech i na Węgrzech zrównoważyły jego rozczarowanie porażką na Silverstone (Brytania). Wtedy było to bardzo jasne Pakiet techniczny Sebastiana Vettela był najlepszy Mercedes musiał stawić czoła w dobie hybrydowego silnika turbo », wyjaśnia były dyrektor techniczny Benettona czy Ferrari.
„Z Hockenheim (Niemcy), Lewis zgromadził 168 punktów na maksymalnie 175, podczas gdy jego przeciwnik tylko 93. W niektóre weekendy Lewis spisywał się perfekcyjnie, a w inne pomagał mu zespół, jak miało to miejsce w Soczi (Rosja), albo po prostu wykorzystał błędy innych kierowców”.– kontynuuje Brytyjczyk.
Ross Brawn, były członek drużyny Scuderia, nie waha się tego potwierdzić „Ferrari wypadło z torów, tak jak miało to miejsce w zeszłym roku we wrześniu i październiku”., " Aż do Monzy (Włochy)Ferrari wyglądało na zdolne do walki o tytuły kierowców i producentów aż do ostatniego wyścigu, ale wyjazdy do Singapuru, Rosji i Japonii pokrzyżowały to plany, zwłaszcza dla kierowców.
W porównaniu do 2017 roku poprawiła się niezawodność Ferrari (Sebastian Vettel opuścił GP Japonii z powodu awarii mechanicznej). Gdzie więc leży problem? Nie ma wątpliwości, że brutalna śmierć lidera firmy Sergio Marchionne, tego lata będzie miało ogromny wpływ. Był ważnym punktem odniesienia w zespole”, jako jedno z wyjaśnień podaje Ross Brawn.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)