Podwójna emerytura Renault jest bardzo trudna do przetrawienia

Renault, które zdobyło ważne punkty, opuszcza Niemcy z dwoma wycofaniami i straconą szansą na podium dla Nico Hülkenberga.

opublikowany 28/07/2019 à 19:25

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Podwójna emerytura Renault jest bardzo trudna do przetrawienia

Złe języki powiedzą: " Ponownie ". Ponieważ tak, po raz kolejny Renault nie był w stanie wykorzystać i zamienić ogromnej szansy w kluczowe punkty w rywalizacji konstruktorów. Daniel Ricciardo et Nico Hülkenberg porzucili podczas Grand Prix Niemiec, które oferowało wszystko, aby dostać się do środka dużych zespołów.

Daniel Ricciardo tak naprawdę nie miał szans na obronę swoich szans, zatrzymując się na poboczu toru na pierwszych okrążeniach. " Spotkaliśmy się problem z wydechem powodując moje porzucenie. Widziałem dużo dymu z tyłu mojego samochodu i to wszystko na dziś, wyjaśnia Australijczyk, który na Hockenheim wystartował z 13. pozycji. To naprawdę wstyd. 

Oglądałem resztę wyścigu i wyglądało na to, że było naprawdę fajnie. Bardzo chciałbym tam być, ponieważ było miejsce na zdobycie ważnych punktów. To rozczarowujące, ale będziemy patrzeć w przyszłość, w przyszłym tygodniu. Wynik końcowy jest okrutny dla zespołu, ale mamy nadzieję, że na Węgrzech wszystko ułoży się dla nas lepiej. »

Jednak największe rozczarowanie czeka klan Nico Hülkenberga. Na swojej ziemi zwycięzca 24 godziny Le Mans Rok 2015 miał doskonałą okazję do dalszego wzrostu to cholerne podium, pudełko, które odmówiło mu 167 startów F1

Niemiec przez chwilę był drugi po wyprzedzeniu Kimiego Räikkönena (Alfa Romeo). Po (tymczasowym) powrocie MercedesRenault, znajdujące się wówczas na czwartej pozycji, na ostatnich dwóch zakrętach zjechało w stronę asfaltowych polan i uderzyło w ścianę opon. 

 

 

„To trudne do przetrawienia. Jestem zdenerwowany, tak samo jak z powodu zespołu i Renault. Zasłużyli dzisiaj na świetny wynik. To był jeden z tych dni, kiedy nie można się poddać i jestem rozczarowany tym, jak to wszystko się skończyło, zwłaszcza przed moją publicznością, wyjaśnił.

Ostatni zakręt był mokry i dlatego bardzo trudny. Tył lekko mi uciekł, zakręciłem, otworzyłem trajektorię i znalazłem się na tym fragmencie czarnego asfaltu. Było jak lód i nie mogłem zatrzymać samochodu. Wykonaliśmy fenomenalną robotę, stosując bardzo trudną strategię, więc boli to tym bardziej, że jutro będzie jeszcze gorzej. »

Jego szef Cyril Abiteboul próbował zobaczyć pozytywne strony sytuacji. „Straciliśmy okazję do zdobycia dużych punktów przeciwko naszym bezpośrednim konkurentom, ale z weekendu można wyciągnąć pozytywne wnioski. Chcemy częściej znajdować się na szczycie i zdobywać zasługi, ale nadal koncentrujemy się na naszym celu, jakim jest zbudowanie bardziej konkurencyjnego samochodu. »

Z powodu tego punktu zerowego Renault ma teraz 31 punktów straty do lidera McLaren, który mógł liczyć na piąte miejsce w Carlos Sainz Junior, a nawet trzy jednostki rozliczeniowe Toro Rosso

Znajdź w numerze AUTO 2227tygodniowo analiza F1 w Niemczech przeprowadzona przez naszych specjalnych korespondentów, dostępna cyfrowo w poniedziałki wieczorem i w środę w kioskach.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)