Verstappen spowolnił z powodu rozciętego płaskiego dna

Max Verstappen opisał swój pierwszy dzień akcji na torze podczas Grand Prix Austrii jako „przeciętny”, co było spowodowane między innymi uszkodzonym płaskim dnem jego Red Bulla.

opublikowany 29/06/2018 à 20:33

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Verstappen spowolnił z powodu rozciętego płaskiego dna

Holender w piątkowych sesjach wolnych ustanowił 3. i 5. najszybszy czas, ale podobnie jak wielu jego kolegów doznał kilku siniaków podczas pokonywania agresywnych krawężników czerwony Byk Pierścień.

Verstappen w związku z tym nie był w stanie poprawić swojego wyniku pomiędzy 1. PR a 2. PR (1'05''072 w porównaniu z 1'05''125), gdzie jego zespół odkrył rozcięcie na płaskim dnie jego RB14 i przeprowadził tymczasową naprawę.

« Nie sądzę, że mieliśmy idealny dzień, ponieważ nasze płaskie dno zostało zniszczone– oznajmił Batawczyk, wysiadając z samochodu. Coś uszkodziło wnętrze części, więc w EL2 musiałem jeździć z wyciętym i lekko zmodyfikowanym płaskim dnem.

Nie jest to spowodowane żółtymi brzęczykami na zewnątrz. Myślę, że to skutek wibracji. To była stara płaska podłoga, więc jutro założymy nową. Byliśmy dzisiaj trochę ograniczeni, co miało wpływ na ogólny docisk mojego samochodu. ”

Jeśli chodzi o skargi, Verstappen dodał balans, który nie jest jeszcze optymalny, jednocześnie narzekając na brak mocy silnika na prostych.

« Tak naprawdę nigdy nie znaleźliśmy odpowiedniego rozwiązania. Nie sądzę, że problemy są po stronie opon. Są bardziej na poziomie balansu samochodu. Nadal mamy nad czym pracować, ale jeśli poprawimy się w tym obszarze, opony pójdą za nimi. Wyraźnie jest co poprawiać ".

Jego kolega z drużyny Daniel Ricciardo, 5 i 4 w ten piątek, ze swojej strony ujawnił, że w dniu otwarcia wypróbował dwa różne rodzaje dostosowań.

« Możemy znaleźć złoty środek, korzystając z dwóch wypróbowanych konfiguracji– stwierdził Australijczyk. Niewielka była także różnica między mieszankami opon, więc ciekawie będzie zobaczyć, co inżynierowie odpowiedzialni za strategię przyjmą w sobotę ".

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)