Tänak dołącza do M-Sport, F1 przedstawia 6 wyścigów sprinterskich, Abiteboul rozmawia z Hyundaiem… Wiadomości z 7 grudnia warte zapamiętania

Ott Tänak ponownie w M-Sport Ford, F1 przedstawia 6 wyścigów sprinterskich na rok 2023, Cyril Abiteboul rozmawia z Hyundaiem w WRC... Oto wszystkie informacje ze środy 7 grudnia, których nie możesz przegapić.

opublikowany 07/12/2022 à 18:23

Doriana Grangiera

0 Zobacz komentarze)

Tänak dołącza do M-Sport, F1 przedstawia 6 wyścigów sprinterskich, Abiteboul rozmawia z Hyundaiem… Wiadomości z 7 grudnia warte zapamiętania

Wyścigi Tänak, Sprint i Abiteboul... Czego nie możesz przegapić w najbliższą środę, 7 grudnia (Zdjęcie: DPPI - M-Sport / Redakcja: AUTOhebdo)

Ott Tänak w M-Sport w 2023 roku

Po kilku tygodniach niepewności ogłoszenie zostało ogłoszone oficjalnie. Ott Tanak w przyszłym roku zasiądzie za kierownicą hybrydowego Forda Puma Rally1. Estończyk wraca zatem do zespołu z debiutanckiego programu na pełny program. CZYTAJ TUTAJ.

Dziękuję Ci

Ott Tänak retrouve la maison M-Sport en 2023 © M-Sport

Formuła 1 potwierdza sześć wyścigów sprinterskich w 2023 roku

Światowa Rada Sportów Motorowych potwierdziła sześć wydarzeń Sprint Racing na sezon 2023. Formuła 1. Baku, Spa-Francorchamps, Losail i Austin po raz pierwszy będą gospodarzami zawodów Sprint. CZYTAJ TUTAJ.

Wyścigi sprinterskie

Podobnie jak w latach 2021 i 2022, Brazylia będzie gospodarzem wyścigu sprinterskiego © Florent Gooden / DPPI

Abiteboul wkrótce w WRC w Hyundaiu?

Były główny zespół Renault prowadzi zaawansowane rozmowy z koreańskim producentem, aby objąć wiodącą rolę w jego programie WRC. CZYTAJ TUTAJ.

Abitebul

Czy moglibyśmy zobaczyć jeszcze raz Cyril Abiteboul..w WRC? ©DPPI

Zane Maloney dołącza do sektora Red Bull i zostaje rezerwowym F1

Zane Maloney, wicemistrz Formuła 3 w 2022 roku dołączył do czerwony Byk Zespół Juniorów. Barbadończyk zostaje także kierowcą rezerwowym Red Bulla i Alfa Tauryń w Formule 1. CZYTAJ TUTAJ.

Zane’a Maloneya

Zane Maloney nowym rekrutem sektora Red Bull © Agencja / DPPI

IndyCar wycofuje się z silników na 2024 rok

Kolejna generacja hybrydowych jednostek napędowych w IndyCar, którego wprowadzenie zaplanowano na 2024 r., zachowa silniki o pojemności 2,2 litra, w przeciwieństwie do początkowo planowanych silników o pojemności 2,4 litra. CZYTAJ TUTAJ.

IndyCar

W IndyCar nastąpią pewne zmiany w kierunku bardziej zrównoważonych wyścigów © IndyCar Media

Nowy format kwalifikacji do WEC w 2023 roku

Rada Światowa FIA poinformowała o zmianach dotyczących przepisów sportowych FIA WEC z 2023. CZYTAJ TUTAJ.

Toyota GR010 Fuji WEC 2022

Producenci hipersamochodów będą musieli zgłosić maksymalnie dwa samochody na zespół (fot. Frédéric Le Floc’h / DPPI)

Jaka przyszłość LM P2 w WEC i 24-godzinnym wyścigu Le Mans?

Jaka przyszłość czeka LM P3, po sukcesie kategorii Hypercar i przyszłym pojawieniu się GT2024 w 2 roku? ACO mówi więcej. CZYTAJ TUTAJ.

LM P2 zniknie z mistrzostw WEC w 2024 roku… © DPPI

PREMIA : NA ZDJĘCIACH – Przedsezonowe testy IMSA w Daytona

Doriana Grangiera

Młody dziennikarz tęskniący za sportem motorowym z przeszłości. Wychowany na wyczynach Sébastiena Loeba i Fernando Alonso.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz