Ott Tänak w M-Sport w 2023 roku
Po kilku tygodniach niepewności ogłoszenie zostało ogłoszone oficjalnie. Ott Tanak w przyszłym roku zasiądzie za kierownicą hybrydowego Forda Puma Rally1. Estończyk wraca zatem do zespołu z debiutanckiego programu na pełny program. CZYTAJ TUTAJ.
Formuła 1 potwierdza sześć wyścigów sprinterskich w 2023 roku
Światowa Rada Sportów Motorowych potwierdziła sześć wydarzeń Sprint Racing na sezon 2023. Formuła 1. Baku, Spa-Francorchamps, Losail i Austin po raz pierwszy będą gospodarzami zawodów Sprint. CZYTAJ TUTAJ.
Abiteboul wkrótce w WRC w Hyundaiu?
Były główny zespół Renault prowadzi zaawansowane rozmowy z koreańskim producentem, aby objąć wiodącą rolę w jego programie WRC. CZYTAJ TUTAJ.
Zane Maloney dołącza do sektora Red Bull i zostaje rezerwowym F1
Zane Maloney, wicemistrz Formuła 3 w 2022 roku dołączył do czerwony Byk Zespół Juniorów. Barbadończyk zostaje także kierowcą rezerwowym Red Bulla i Alfa Tauryń w Formule 1. CZYTAJ TUTAJ.
IndyCar wycofuje się z silników na 2024 rok
Kolejna generacja hybrydowych jednostek napędowych w IndyCar, którego wprowadzenie zaplanowano na 2024 r., zachowa silniki o pojemności 2,2 litra, w przeciwieństwie do początkowo planowanych silników o pojemności 2,4 litra. CZYTAJ TUTAJ.
Nowy format kwalifikacji do WEC w 2023 roku
Rada Światowa FIA poinformowała o zmianach dotyczących przepisów sportowych FIA WEC z 2023. CZYTAJ TUTAJ.
Jaka przyszłość LM P2 w WEC i 24-godzinnym wyścigu Le Mans?
Jaka przyszłość czeka LM P3, po sukcesie kategorii Hypercar i przyszłym pojawieniu się GT2024 w 2 roku? ACO mówi więcej. CZYTAJ TUTAJ.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)