Od Grand Prix Japonii 2018 samochody jednomiejscowe Maranello przedstawiają logo Mission Winnow, inicjatywy zapoczątkowanej przez Philipa Morrisa, historycznego sponsora Ferrari.
Misja Winnow była nawet częścią nazwy zespołu transalpine na pierwszej liście zgłoszeń do mistrzostw świata Formuła 1 Transmisja z 2019 r. przez FIA. Sponsor tytularny zniknął jednak z oficjalnej nazwy po dochodzeniu przeprowadzonym przez władze australijskie, które miało na celu sprawdzenie, czy Mission Winnow nie naruszyła krajowych przepisów antynikotynowych.
Jednocześnie Ferrari zdecydowało się usunąć wszelkie wzmianki o tej inicjatywie ze swoich SF90 przed pierwszym Grand Prix sezonu 2019, które odbędzie się w ten weekend w Melbourne.
Zamiast tego nowości z warsztatów Maranello i kombinacje ich przetworników Sebastian Vettel et Charles Leclerc będzie opatrzony rocznicowym logo upamiętniającym utworzenie legendarnej Scuderii w 1929 roku przez Enzo Ferrari.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)