Haas lubi sprinty. Za każdym razem, gdy ten konkretny format był używany podczas weekendów Grand Prix w tym sezonie, drużyna amerykańska zdobywała gole zarówno w sobotę, jak i w niedzielę. Haas zdobył nawet połowę swoich obecnych punktów w Mistrzostwach Producentów w tym sezonie, rejestrując 17 jednostek (z 36 w rankingach), łącząc weekendy Imoli i Spielberga, czyli dwa poprzednie spotkania tego rodzaju. Dlatego też z nadzieją na kontynuację tej dynamiki amerykańska drużyna prezentuje się w São Paulo.
„W tym roku zdobywaliśmy punkty za każdym razem w sprincie i wyścigu głównym, Z pewnością to doceniam wyjaśnia Guenther Steiner. To wyścig jak każdy inny, ale krótszy, w którym tylko ośmiu kierowców jest w stanie zdobyć punkty. Jestem zwolennikiem większej liczby sprintów, ponieważ dzięki piątkowym kwalifikacjom cały weekend wyścigowy będzie ciekawszy. Jeszcze bardziej chciałbym mieć kwalifikacje do sprintu w piątek i kolejne do wyścigu głównego w sobotę rano, ponieważ wolne treningi nie mają w tej chwili większego znaczenia. Sprint miałby się odbyć w sobotę po południu, a główne wydarzenie w niedzielę. »
Steiner optymistycznie patrzy na przyszły sezon
Obecność Sprintu na Interlagos drugi rok z rzędu uniemożliwia jednak zainstalowanie "bohater narodowy" podczas obu Grand Prix Pietro Fittipaldi za kierownicą podczas pierwszego treningu. „ Niestety nie będzie jeździł po Brazylii, ponieważ jest to weekend sprintu, ale wróci do samochodu w Abu Zabi, potwierdza Guenther Steiner. W Meksyku nie mógł długo prowadzić samochodu z powodu problemów z układem kierowniczym jednomiejscowy. Posiadanie bohatera narodowego w swoim rodzinnym kraju zawsze wywołuje wiele emocji wśród fanów, zwłaszcza w Brazylii. Fani tutaj są bardzo pełni pasji, nawet jeśli nie mają pełnoetatowego kierowcy w tym sporcie. »
Ponieważ do zakończenia mistrzostw pozostały dwa wyścigi, firma Haas już patrzy w przyszłość na sezon 2023 i przybycie nowego sponsora tytularnego, firmy MoneyGram. „Wszyscy w naszym zespole ciężko pracują teraz nad rokiem 2023, a rozwój przebiega zgodnie z planem. Nie wiem, czy inni pójdą zgodnie z harmonogramem, czy nawet lepiej niż oczekiwano, ale dowiemy się tego dopiero podczas przedsezonowych testów. W zeszłym roku zaczęliśmy trochę późno, ponieważ Simone Resta, nasz dyrektor techniczny, musiał w styczniu skompletować zespół, co zajęło kilka miesięcy. Mimo to wyprodukowaliśmy coś znacznie lepszego niż dotychczas i myślę, że ten trend będzie kontynuowany. Jestem pełen optymizmu, że na przyszły sezon będziemy mieli dobry samochód. »
Czas pokaże, kto się tam osiedli. Chwila Kevin Magnussen zawsze tam będę, Nico Hülkenberg przytrzymałby linę do wymiany Mick Schumacher Następny sezon.
CZYTAJ TAKŻE > Czy firma Haas może zrobić krok naprzód dzięki nowemu sponsorowi tytularnemu?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)