Według Hülkenberga dobra podstawa do pracy z R.S.17

Niemiecki kierowca, nowicjusz w klanie Renault, dość zachęcająco ocenia swoje pierwsze okrążenia z francuską marką.

opublikowany 05/03/2017 à 11:12

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Według Hülkenberga dobra podstawa do pracy z R.S.17

Flagowy rekrut Renault Sport F1 Zespół na rok 2017, Nico Hülkenberg jako pierwszy w ubiegły poniedziałek przejechał na torze za kierownicą RS17, spełniając nowe przepisy techniczne.

Ostrożny start z przejechaniem 57 okrążeń, co pozwoliło już inżynierom francuskiej marki skorygować pewne drobne problemy z hamulcami z przodu. Dzięki naprzemienności utworzonej przez strukturę w Losange i jego kolegę z zespołu Jolyona Palmera, były kierowca Force India nie przekroczy tej łącznej liczby okrążeń w ciągu jednego dnia na RS17 podczas kolejnych sesji, kończąc tydzień ze 150 pętlami pokonywanymi na torze w Katalonii .

Pomimo tego skrócony czas pracy w porównaniu do podsufitek z Mercedes ou Ferrari, zwycięzca 24 godziny Le Mans Szacuje się, że w 2015 r jednomiejscowy Francuz wydaje się być dobrze urodzony.

„Jak na razie RS17 wygląda dobrze, ale wciąż możemy się poprawić i przyszły tydzień będzie temu poświęcony, wyjaśnia „Hülk”. Mamy dobry punkt startowy i dobrą bazę, musimy tylko ruszyć do przodu, zapewniając lepszą jazdę. »

Podobnie jak jego przeciwnicy w tym sezonie, Niemiec był w stanie odkryć pierwsze cechy prowadzenia samochodów z sezonu 2017, korzystając z większego docisku aerodynamicznego i oferując większe prędkości na zakrętach.

„Wrażenia na torze są bardzo różne i mamy wiele nowych aspektów do odkrycia, ponieważ dopiero zaczynamy naukę. Samochód na pewno jest szybszy od tych spełniających stare przepisy. Miło jest jeździć. Naprawdę czujesz dodatkowe wsparcie na zakrętach. »

Tydzień ostatecznie pozostaje zachęcający dla zespołu Renault Sport F1, który zgromadził prawie tyle samo okrążeń, co Red Bull Racingi który teraz czeka na dalsze postępy we wtorek w związku z wznowieniem testów w Barcelonie. Zespół powinien jednak wprowadzić pewne modyfikacje na tylnym błotniku swojego samochoduzgodnie z żądaniem FIA.

„Podczas tych pierwszych testów wiele się nauczyliśmy, widać Cyril Abiteboul, dyrektor Renault Sport Racing. Dla zespołu radość była mieć Nico po raz pierwszy za kierownicą. On i Jolyon przekazali nam pozytywne opinie na temat RS17.

Nasze zespoły o godz Enstone i Viry-Châtillon pracowali niezwykle ciężko nad projektem RS17, a ten tydzień dał nam pierwszy rzut oka na jego potencjał. Nasi inżynierowie poczynili znaczne postępy w ciągu czterech dni i jesteśmy pewni, że sytuacja ta będzie kontynuowana w przyszłym tygodniu. »

0 Zobacz komentarze)