Producent tzw Formuła 1Pirelli ujawniło różne możliwe strategie na Grand Prix Brazylii. Według włoskiego dostawcy zespoły muszą wybrać strategię dwóch przystanków w São Paulo, co jest bardziej efektywnym wyborem. Dane udało się skorygować dzięki wczorajszemu wyścigowi Sprint, w którym przed sobą zwyciężył George Russell Carlos Sainz. Miękkie opony spisywały się bardzo dobrze, podczas gdy średnie opony miały trudności z utrzymaniem się, jak doświadczony. Max Verstappen.
W zależności od degradacji opon zespoły na torze Interlagos mają do dyspozycji dwie opcje: strategia miękka – średnia – średnia lub strategia miękka – średnia – miękka. Dlatego Pirelli uważa, że rozpoczęcie od czerwonych opon jest najbardziej logicznym wyborem. Pierwszy przystanek powinien nastąpić około 20. okrążenia.
Pirelli wyjaśnia, że strategia kompleksowej obsługi byłaby znacznie wolniejsza, ale nie niemożliwa. W przypadku startu na miękkiej mieszance, zmiana opon na twarde będzie możliwa już od 22. okrążenia.
Jeśli chodzi o pozostałe komplety opon, podział jest niemal identyczny dla wszystkich kierowców. Wszyscy kierowcy mają przynajmniej jeden komplet nowych miękkich opon, z wyjątkiemAlbon i oboje Haas. Zarówno Aston Martin nie mają już nowych twardych i średnich opon, w przeciwieństwie do reszty stawki.
Przypominamy, że Pirelli sprowadził do Brazylii opony ze średniej półki: C2 (twarde), C3 (średnie) i C4 (miękkie).
CZYTAJ TAKŻE > Pole startowe przed Grand Prix Brazylii
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)