Światowa Rada Sportów Motorowych zebrała się w środę 19 października w Londynie na trzecim posiedzeniu w 2022 roku. W swoim werdykcie FIA poinformowała o środkach mających na celu poprawę bezpieczeństwa w regulaminach Formuły 1.
Tym samym w roku 2023 „zwiększono wielkość lusterek w celu poprawy widoczności w martwych strefach oraz doprecyzowano definicję obwodu hamulcowego. »
Wprowadzono także dalsze ulepszenia w przepisach dotyczących pałąków, które zostały zaostrzone po dochodzeniu FIA w sprawie wypadku. Guanyu-Zhou w Silverstone. Rzeczywiście, jeśli Halo dobrze amortyzowało uderzenie w asfalt, a następnie w żwirową pułapkę na zakręcie 1, tak nie było w przypadku „obręczy”. Pałąk wraz z wlotem powietrza do silnika spłaszczył się zaraz po tym, jak... jednomiejscowy został zesłany do góry nogami na ziemię.
CZYTAJ TAKŻE > Dlaczego pałąk Guanyu Zhou ustąpił miejsca na Silverstone?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)