Włochy 2009
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Przerwa w czasie |
---|---|---|---|
1 | Party Poker Racing.Com | 35:12.921 | |
2 | Inżynieria wyścigów spalających tłuszcz | 2.576 | |
3 | Grand Prix ART | 4.955 | |
4 | Tamy | 7.374 | |
5 | Zespół Barwy Addax | 7.920 | |
6 | Międzynarodowy iSport | 8.687 | |
7 | GP Piqueta | 9.133 | |
8 | Wyścigi Trident | 13.395 | |
9 | Zespół Barwy Addax | 24.809 | |
10 | Wyścigi Super Nova | 25.492 | |
11 | GP Piqueta | 26.254 | |
12 | Technologia wyścigów oceanicznych | 33.526 | |
13 | KRLD | 35.320 | |
14 | Wyścigi Trident | 59.622 | |
15 | Grand Prix ART | DNF | |
16 | KRLD | DNF | |
17 | Tamy | DNF | |
NC | Wyścigi Super Nova | ||
NC | Party Poker Racing.Com | ||
NC | Technologia wyścigów oceanicznych | ||
NC | Międzynarodowy Telmex Arden | ||
NC | Międzynarodowy Telmex Arden | ||
NC | Międzynarodowy iSport | ||
NC | Inżynieria wyścigów spalających tłuszcz |
Poz | Pilote | Zespół zarządzający | Przerwa w czasie |
---|---|---|---|
1 | Międzynarodowy iSport | 1:03:18.437 | |
2 | Zespół Barwy Addax | 2.320 | |
3 | Inżynieria wyścigów spalających tłuszcz | 13.281 | |
4 | Tamy | 14.370 | |
5 | Międzynarodowy Telmex Arden | 24.668 | |
6 | Grand Prix ART | 24.967 | |
7 | Wyścigi Super Nova | 34.057 | |
8 | Party Poker Racing.Com | 40.584 | |
9 | Wyścigi Trident | 43.870 | |
10 | Międzynarodowy iSport | 47.665 | |
11 | Technologia wyścigów oceanicznych | 55.785 | |
12 | Party Poker Racing.Com | 69.511 | |
13 | GP Piqueta | 71.089 | |
14 | Zespół Barwy Addax | 71.994 | |
15 | Inżynieria wyścigów spalających tłuszcz | 108.139 | |
16 | Wyścigi Trident | 1 Tour | |
17 | Tamy | 1 Tour | |
18 | KRLD | - | |
19 | Technologia wyścigów oceanicznych | - | |
20 | KRLD | - | |
NC | Wyścigi Super Nova | - | |
NC | Międzynarodowy Telmex Arden | - | |
NC | Grand Prix ART | - | |
NC | GP Piqueta | - |
Ilość | Pilote | Zespół zarządzający | Temps | różnica |
---|---|---|---|---|
1 | Zespół Barwy Addax | 1:30.007 | - | |
2 | Międzynarodowy iSport | 1:30.398 | 0.391 | |
3 | Grand Prix ART | 1:30.436 | 0.429 | |
4 | Międzynarodowy Telmex Arden | 1:30.460 | 0.453 | |
5 | Inżynieria wyścigów spalających tłuszcz | 1:30.504 | 0.497 | |
6 | Grand Prix ART | 1:30.596 | 0.589 | |
7 | GP Piqueta | 1:30.634 | 0.627 | |
8 | Międzynarodowy iSport | 1:30.729 | 0.722 | |
9 | Zespół Barwy Addax | 1:30.768 | 0.761 | |
10 | Party Poker Racing.Com SC | 1:30.803 | 0.796 | |
11 | Wyścigi Super Nova | 1:30.831 | 0.824 | |
12 | GP Piqueta | 1:30.911 | 0.904 | |
13 | Wyścigi Trident | 1:30.922 | 0.915 | |
14 | Inżynieria wyścigów spalających tłuszcz | 1:31.021 | 1.014 | |
15 | Wyścigi Super Nova | 1:31.024 | 1.017 | |
16 | KRLD | 1:31.080 | 1.073 | |
17 | Party Poker Racing.Com SC | 1:31.112 | 1.105 | |
18 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:31.160 | 1.153 | |
19 | Tamy | 1:31.303 | 1.296 | |
20 | Technologia wyścigów oceanicznych | 1:31.325 | 1.318 | |
21 | KRLD | 1:31.347 | 1.340 | |
22 | Tamy | 1:31.455 | 1.448 | |
23 | Międzynarodowy Telmex Arden | 1:31.887 | 1.880 | |
24 | Wyścigi Trident | 1:32.640 | 2.633 |
Ilość | Pilote | Nat | Zespół zarządzający |
---|---|---|---|
1 | R | Zespół Barwy Addax | |
2 | ITA | Zespół Barwy Addax | |
3 | NED | Międzynarodowy iSport | |
4 | BIUSTONOSZ | Międzynarodowy iSport | |
5 | ESP | GP Piqueta | |
6 | BIUSTONOSZ | GP Piqueta | |
7 | BIUSTONOSZ | Inżynieria wyścigów spalających tłuszcz | |
8 | ESP | Inżynieria wyścigów spalających tłuszcz | |
9 | Wen | Grand Prix ART | |
10 | GER | Grand Prix ART | |
11 | MEX | Międzynarodowy Telmex Arden | |
12 | ITA | Międzynarodowy Telmex Arden | |
14 | ITA | Wyścigi Super Nova | |
15 | ESP | Wyścigi Super Nova | |
16 | BEL | Tamy | |
17 | Jap. | Tamy | |
18 | BY | Wyścigi Trident | |
19 | ITA | Wyścigi Trident | |
20 | ZEA | Party Poker Racing.Com SC | |
21 | BIUSTONOSZ | Party Poker Racing.Com SC | |
22 | Poniedziałek | Durango | |
23 | - | Durango | |
24 | IND | Technologia wyścigów oceanicznych | |
25 | BY | Technologia wyścigów oceanicznych | |
26 | ROM | KRLD | |
27 | Wen | KRLD |