Włochy 2009
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Przerwa w czasie |
---|---|---|---|---|
1 | ESP | FK-Automotive | 30:12.572 | |
2 | CAN | Red Bull – Łukoil | 2.407 | |
3 | Serb | Bobby Tech | 7.912 | |
4 | GER | Przeplatane | 16.389 | |
5 | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | 20.163 | |
6 | GBR | olej z przecinka | 23.510 | |
7 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 25.495 | |
8 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 27.214 | |
9 | ITA | Kołnierz Friulana | 27.288 | |
10 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 28.071 | |
11 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 30.220 | |
12 | Swe. | Mafi – drużyna Szwecji | 33.234 | |
13 | GBR | Marrach & Co | 33.872 | |
14 | GBR | Grupa projektowa KSS | 42.134 | |
15 | PŁETWA | Everyman – LTC Rakennus | 43.202 | |
NC | ITA | czerwony Byk | - | |
NC | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | - | |
NC | GBR | Sen – GAC – Nasstar | - | |
NC | FRA | E Leclerc | - | |
NC | ITA | Kapitał samochodowy | - | |
NC | SUI | silnik np | - | |
NC | ITA | Basen w Laghetto | - | |
NC | IND | JK Racing | - | |
NC | R | Red Bull – Łukoil | - | |
NC | GER | HASKAMP | - |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Przerwa w czasie |
---|---|---|---|---|
1 | CAN | Red Bull – Łukoil | 1:37.401 | |
2 | ITA | czerwony Byk | 0.115 | |
3 | ESP | FK-Automotive | 0.155 | |
4 | Serb | Bobby Tech | 0.422 | |
5 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 0.601 | |
6 | R | Red Bull – Łukoil | 0.785 | |
7 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 0.867 | |
8 | GER | Przeplatane | 1.035 | |
9 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 1.147 | |
10 | ITA | Kapitał samochodowy | 1.159 | |
11 | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | 1.316 | |
12 | GBR | Grupa projektowa KSS | 1.326 | |
13 | FRA | E Leclerc | 1.418 | |
14 | PŁETWA | Everyman – LTC Rakennus | 1.418 | |
15 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 1.424 | |
16 | GBR | olej z przecinka | 1.571 | |
17 | ITA | Kołnierz Friulana | 1.618 | |
18 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 1.661 | |
19 | GBR | Marrach & Co | 1.971 | |
20 | Swe. | Mafi – drużyna Szwecji | 2.046 | |
21 | GER | HASKAMP | 2.095 | |
22 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 2.117 | |
23 | ITA | Basen w Laghetto | 3.187 | |
24 | IND | JK Racing | 3.253 | |
25 | SUI | silnik np | 4.978 |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Przerwa w czasie |
---|---|---|---|---|
1 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 38:03.024 | |
2 | ITA | czerwony Byk | 7.503 | |
3 | ESP | FK-Automotive | 8.178 | |
4 | CAN | Red Bull – Łukoil | 8.999 | |
5 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 9.526 | |
6 | Serb | Bobby Tech | 11.940 | |
7 | R | Red Bull – Łukoil | 18.292 | |
8 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 22.781 | |
9 | Swe. | Mafi – drużyna Szwecji | 23.582 | |
10 | FRA | E Leclerc | 23.875 | |
11 | PŁETWA | Everyman – LTC Rakennus | 28.343 | |
12 | GBR | olej z przecinka | 34.577 | |
13 | ITA | Kapitał samochodowy | 34.711 | |
14 | GBR | Grupa projektowa KSS | 37.643 | |
15 | SUI | silnik np | 38.316 | |
16 | GBR | Marrach & Co | 40.480 | |
17 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 1:20.097 | |
18 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 1:28.959 | |
NC | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | - | |
NC | GER | HASKAMP | - | |
NC | IND | JK Racing | - | |
NC | ITA | Kołnierz Friulana | - | |
NC | GER | Przeplatane | - | |
NC | ITA | Basen w Laghetto | - | |
NC | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | - |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Temps | różnica |
---|---|---|---|---|---|
1 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 1:38.468 | - | |
2 | ITA | czerwony Byk | 1:38.781 | 0.313 | |
3 | R | Red Bull – Łukoil | 1:38.869 | 0.401 | |
4 | CAN | Red Bull – Łukoil | 1:38.901 | 0.433 | |
5 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 1:39.006 | 0.538 | |
6 | ESP | FK-Automotive | 1:39.328 | 0.860 | |
7 | Swe. | Mafi – drużyna Szwecji | 1:39.450 | 0.982 | |
8 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 1:39.668 | 1.200 | |
9 | FRA | E Leclerc | 1:39.687 | 1.219 | |
10 | ITA | Kapitał samochodowy | 1:39.731 | 1.263 | |
11 | ITA | Kołnierz Friulana | 1:39.874 | 1.406 | |
12 | GER | Przeplatane | 1:39.934 | 1.466 | |
13 | SUI | silnik np | 1:39.939 | 1.471 | |
14 | Serb | Bobby Tech | 1:40.068 | 1.600 | |
15 | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | 1:40.244 | 1.776 | |
16 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 1:40.249 | 1.781 | |
17 | GBR | Marrach & Co | 1:40.281 | 1.813 | |
18 | PŁETWA | Everyman – LTC Rakennus | 1:40.286 | 1.818 | |
19 | GBR | olej z przecinka | 1:40.436 | 1.968 | |
20 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 1:40.568 | 2.100 | |
21 | GBR | Grupa projektowa KSS | 1:40.733 | 2.265 | |
22 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 1:40.771 | 2.303 | |
23 | GER | HASKAMP | 1:40.990 | 2.522 | |
24 | ITA | Basen w Laghetto | 1:41.202 | 2.734 | |
NC | IND | JK Racing | - | - |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Temps | różnica |
---|---|---|---|---|---|
1 | ITA | Kołnierz Friulana | 1:39.800 | - | |
2 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 1:39.841 | 0.041 | |
3 | Serb | Bobby Tech | 1:39.890 | 0.090 | |
4 | R | Red Bull – Łukoil | 1:39.952 | 0.152 | |
5 | ESP | FK-Automotive | 1:40.029 | 0.229 | |
6 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 1:40.077 | 0.277 | |
7 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 1:40.088 | 0.288 | |
8 | ITA | Kapitał samochodowy | 1:40.112 | 0.312 | |
9 | ITA | czerwony Byk | 1:40.257 | 0.457 | |
10 | FRA | E Leclerc | 1:40.307 | 0.507 | |
11 | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | 1:40.414 | 0.614 | |
12 | CAN | Red Bull – Łukoil | 1:40.466 | 0.666 | |
13 | GER | Przeplatane | 1:40.538 | 0.738 | |
14 | GBR | Marrach & Co | 1:40.562 | 0.762 | |
15 | GBR | Grupa projektowa KSS | 1:40.706 | 0.906 | |
16 | Swe. | Mafi – drużyna Szwecji | 1:40.791 | 0.991 | |
17 | SUI | silnik np | 1:41.328 | 1.528 | |
18 | PŁETWA | Everyman – LTC Rakennus | 1:41.620 | 1.820 | |
19 | IND | JK Racing | 1:41.637 | 1.837 | |
20 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 1:41.873 | 2.073 | |
21 | GBR | olej z przecinka | 1:42.132 | 2.332 | |
22 | GBR | Opony i układy wydechowe Olney | 1:42.600 | 2.800 | |
23 | ITA | Basen w Laghetto | 1:42.604 | 2.804 | |
24 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 1:42.695 | 2.895 | |
25 | GER | HASKAMP | 1:43.808 | 4.008 |
Poz | Pilote | Nat | Sponsor | Temps | różnica |
---|---|---|---|---|---|
1 | FRA | E Leclerc | 1:39.496 | - | |
2 | GER | Przeplatane | 1:39.915 | 0.419 | |
3 | ITA | czerwony Byk | 1:39.943 | 0.447 | |
4 | R | Red Bull – Łukoil | 1:40.229 | 0.733 | |
5 | Motywy Lit. | Zarządzanie Darsena | 1:40.284 | 0.788 | |
6 | Serb | Bobby Tech | 1:40.363 | 0.867 | |
7 | CAN | Red Bull – Łukoil | 1:40.544 | 1.048 | |
8 | GBR | Marrach & Co | 1:40.649 | 1.153 | |
9 | ESP | FK-Automotive | 1:40.765 | 1.269 | |
10 | IND | JK Racing | 1:40.833 | 1.337 | |
11 | ITA | Kapitał samochodowy | 1:41.102 | 1.606 | |
12 | BIUSTONOSZ | Iaconelli.com | 1:41.122 | 1.626 | |
13 | ESP | Gokarty Orihuela Costa | 1:41.415 | 1.919 | |
14 | GER | HASKAMP | 1:41.431 | 1.935 | |
15 | SUI | silnik np | 1:41.513 | 2.017 | |
16 | GBR | Grupa projektowa KSS | 1:41.515 | 2.019 | |
17 | GBR | Race2Win - Klub Kierowców | 1:41.525 | 2.029 | |
18 | ITA | Kołnierz Friulana | 1:41.545 | 2.049 | |
19 | GBR | olej z przecinka | 1:41.806 | 2.310 | |
20 | GBR | Sen – GAC – Nasstar | 1:42.031 | 2.535 | |
21 | Swe. | Mafi – drużyna Szwecji | 1:42.688 | 3.192 | |
22 | PŁETWA | Everyman – LTC Rakennus | 1:43.020 | 3.524 | |
23 | ITA | Basen w Laghetto | 1:43.844 | 4.348 | |
24 | AUT | Europejskie wydarzenia wyścigowe | 1:45.143 | 5.647 |