Wylęg marek 2009
Poz | Pilot/Nat | Zespół zarządzający | Wycieczki | Przerwa w czasie |
---|---|---|---|---|
1 | Sporty motorowe w Carlin | 52 | 40:23.598 | |
2 | Mücke Motorsport | 52 | 00.359 | |
3 | Mücke Motorsport | 52 | 00.922 | |
4 | Mücke Motorsport | 52 | 01.692 | |
5 | Grand Prix ART | 52 | 03.414 | |
6 | podpis | 52 | 05.288 | |
7 | Akademia Motoparku | 52 | 06.154 | |
8 | podpis | 52 | 08.526 | |
9 | Prema Power Team | 52 | 13.171 | |
10 | Mücke Motorsport | 52 | 13.670 | |
11 | Dwór Motorsport | 52 | 13.994 | |
12 | Związek Kollesa i Heinza | 52 | 16.466 | |
13 | Formuła SG | 52 | 16.968 | |
14 | Formuła SG | 52 | 17.240 | |
15 | Grand Prix ART | 52 | 17.800 | |
16 | Sporty motorowe w Carlin | 52 | 21.750 | |
17 | Dwór Motorsport | 52 | 22.663 | |
18 | Związek Kollesa i Heinza | 51 | Okrążenie 1 | |
19 | Dwór Motorsport | 25 | 27 okrążenia | |
20 | Grand Prix ART | 25 | 27 okrążenia | |
21 | Prema Power Team | 17 | 35 okrążenia | |
22 | Grand Prix ART | 6 | 46 okrążenia | |
23 | Akademia Motoparku | 2 | 50 okrążenia | |
NC | podpis | 52 okrążenia |
Poz | Pilot/Nat | Zespół zarządzający | Wycieczki | różnica |
---|---|---|---|---|
1 | podpis | 39 | - | |
2 | Grand Prix ART | 39 | 00.549 | |
3 | Mücke Motorsport | 39 | 01.844 | |
4 | Mücke Motorsport | 39 | 05.150 | |
5 | Akademia Motoparku | 39 | 05.870 | |
6 | Mücke Motorsport | 39 | 06.674 | |
7 | Grand Prix ART | 39 | 07.089 | |
8 | Sporty motorowe w Carlin | 39 | 10.216 | |
9 | Dwór Motorsport | 39 | 10.942 | |
10 | Sporty motorowe w Carlin | 39 | 13.074 | |
11 | Dwór Motorsport | 39 | 14.498 | |
12 | Grand Prix ART | 39 | 15.014 | |
13 | podpis | 39 | 16.197 | |
14 | Mücke Motorsport | 39 | 16.922 | |
15 | Formuła SG | 39 | 17.552 | |
16 | Prema Power Team | 39 | 20.179 | |
17 | Dwór Motorsport | 39 | 21.190 | |
18 | Formuła SG | 39 | 21.654 | |
19 | Kolles &Heinz Union | 39 | 22.530 | |
20 | Prema Power Team | 39 | 26.108 | |
21 | Kolles &Heinz Union | 22 | 17 wieże | |
22 | podpis | 10 | 29 wieże | |
23 | Grand Prix ART | 10 | 29 wieże | |
24 | Akademia Motoparku | 3 | 36 wieże |
Poz | Ilość | Pilote | Nat | Zespół zarządzający | Chassis moteur | Temps | Grupa |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Valtteri Bottas | PŁETWA | Grand Prix ART | Dallara Mercedes F308 | 41.438 | B | |
2 | Mika Maki | PŁETWA | podpis | Dallara Volkswagen F308 | 41.551 | A | |
3 | Aleksander Sims | GBR | Mücke Motorsport | Dallara Mercedes F308 | 41.548 | B | |
4 | Christiana Vietorisa | GER | Mücke Motorsport | Dallara Mercedes F308 | 41.660 | A | |
5 | Sam Bird | GBR | Mücke Motorsport | Dallara Mercedes F308 | 41.563 | B | |
6 | Esteban Gutierrez | MEX | Grand Prix ART | Dallara Mercedes F308 | 41.692 | A | |
7 | Krzysztof Zanel | SUI | Akademia Motoparku | Dallara Mercedes F308 | 41.620 | B | |
8 | Brendon Hartley | NZL | Sporty motorowe w Carlin | Dallara Volkswagen F308 | 41.835 | A | |
9 | Jake'a Rosenzweiga | USA | Sporty motorowe w Carlin | Dallara Volkswagen F308 | 41.680 | B | |
10 | Johana Jokinena | DEN | Związek Kollesa i Heinza | Dallara Volkswagen F309 | 41.904 | A | |
11 | Adriana Tambay’a | FRA | Grand Prix ART | Dallara Mercedes F308 | 41.686 | B | |
12 | Tiago Geronimiego | BIUSTONOSZ | podpis | Dallara Volkswagen F308 | 41.972 | A | |
13 | Roberto Merhi | ESP | Dwór Motorsport | Dallara Mercedes F308 | 41.690 | B | |
14 | Cesara Ramosa | BIUSTONOSZ | Dwór Motorsport | Dallara Mercedes F308 | 41.988 | A | |
15 | Nicka Tandy'ego | GBR | Związek Kollesa i Heinza | Dallara Volkswagen F309 | 41.804 | B | |
16 | Jules Bianchi | FRA | Grand Prix ART | Dallara Mercedes F308 | 42.027 | A | |
17 | Jeana Karla Vernaya | FRA | podpis | Dallara Volkswagen F308 | 41.821 | B | |
18 | Tima Sandlera | GER | Prema Power Team | Dallara Mercedes F308 | 42.082 | A | |
19 | Marco Wittmana | GER | Mücke Motorsport | Dallara Mercedes F308 | 41.834 | B | |
20 | Henkiego Waldschmidta | NED | Formuła SG | Dallara Mercedes F308 | 42.156 | A | |
21 | Andrea Caldarelli | ITA | Formuła SG | Dallara Mercedes F308 | 41.981 | B | |
22 | Basil Shaaban | LIB | Prema Power Team | Dallara Mercedes F308 | 42.372 | A | |
23 | Pedro Enrique | BIUSTONOSZ | Dwór Motorsport | Dallara Mercedes F308 | 42.578 | B | |
R = Rookie |
Poz | Pilot/Nat | Zespół zarządzający | Temps | ||
---|---|---|---|---|---|
1 | Grand Prix ART | 41.734 | |||
2 | Grand Prix ART | 41.768 | |||
3 | Dwór Motorsport | 41.857 | |||
4 | Mücke Motorsport | 41.952 | |||
5 | Mücke Motorsport | 41.984 | |||
6 | Mücke Motorsport | 41.987 | |||
7 | podpis | 41.989 | |||
8 | Sporty motorowe w Carlin | 41.990 | |||
9 | podpis | 42.049 | |||
10 | Mücke Motorsport | 42.106 | |||
11 | Grand Prix ART | 42.116 | |||
12 | Akademia Motoparku | 42.187 | |||
13 | Związek Kollesa i Heinza | 42.218 | |||
14 | Grand Prix ART | 42.238 | |||
15 | Związek Kollesa i Heinza | 42.263 | |||
16 | Formuła SG | 42.269 | |||
17 | Sporty motorowe w Carlin | 42.288 | |||
18 | Dwór Motorsport | 42.294 | |||
19 | Formuła SG | 42.309 | |||
20 | podpis | 42.388 | |||
21 | Prema Power Team | 42.508 | |||
22 | Prema Power Team | 42.613 | |||
23 | Akademia Motoparku | 44.081 |
Poz | Pilote | Nat | Zespół zarządzający | Nat |
---|---|---|---|---|
1 | FRA | Grand Prix ART | FRA | |
2 | PŁETWA | Grand Prix ART | FRA | |
3 | PŁETWA | podpis | FRA | |
4 | FRA | podpis | FRA | |
5 | LIB | Prema Power Team | ITA | |
6 | MCO | Prema Power Team | ITA | |
7 | GER | Mücke Motorsport | GER | |
8 | GBR | Mücke Motorsport | GER | |
9 | BIUSTONOSZ | Dwór Motorsport | GBR | |
10 | BIUSTONOSZ | Dwór Motorsport | GBR | |
11 | NED | Formuła SG | FRA | |
14 | GER | Mücke Motorsport | GER | |
15 | NZL | Sporty motorowe w Carlin | GBR | |
16 | USA | Sporty motorowe w Carlin | GBR | |
19 | PŁETWA | Akademia Motoparku | GER | |
20 | SUI | Akademia Motoparku | GER | |
23 | MEX | Grand Prix ART | FRA | |
24 | FRA | Grand Prix ART | FRA | |
25 | BIUSTONOSZ | podpis | FRA | |
26 | GBR | Mücke Motorsport | GER | |
28 | ESP | Dwór Motorsport | GBR | |
30 | ITA | Formuła SG | FRA | |
31 | DEN | Związek Kollesa i Heinza | GER | |
32 | GBR | Związek Kollesa i Heinza | GER | |
35 | GER | Prema Power Team | ITA |