Termin wyznaczony na 2021 rok nie powinien rozpraszać Alpha Tauri

Franz Tost, szef zespołu Alpha Tauri, wspomina, że ​​rok 2020 będzie skomplikowany, ponieważ rozwój AT01 i jego młodszej siostry będą musiały spełniać przepisy na rok 2021.

opublikowany 15/02/2020 à 13:01

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Termin wyznaczony na 2021 rok nie powinien rozpraszać Alpha Tauri

LedwoAlfa Tauri AT01 wczoraj wieczorem zaprezentowaliśmy, że w deklaracjach kierownictwa zespołu z siedzibą w Lublinie pojawia się widmo roku 2021 Faenza.

I nie bez powodu rok 2020 będzie musiał wymusić na zespołach F1 pomnożyć osie rozwoju, pomiędzy jednomiejscowy obecny i przyszły samochód musi spełniać w dużej mierze przebudowane przepisy techniczne na sezon 2021.

Ograniczenie, które powinno zostać dobrze wchłonięte bez większych problemów przez duże konstrukcje Mercedes, Ferrari ou czerwony Byk, ale co zmusi skromniejsze zespoły, takie jak Alpha Tauri, do zwrócenia szczególnej uwagi na zasoby zmobilizowane w trakcie sezonu.

„Staniemy przed złożonym zadaniem znalezienia właściwej równowagi pomiędzy postępem w rozwoju tegorocznego samochodu – AT01 – i pracować nad kolejnym na rok 2021, wskazuje szef zespołu Franz Tost.

Rok zmian, szczególnie w zakresie przepisów technicznych obowiązujących przy projektowaniu samochodów. To nie powinno odwrócić naszą uwagę od naszego ciężkiego zadania polegającego na badaniu najdrobniejszych szczegółów w każdym wyścigu, aby w jak największym stopniu unikać błędów i wykorzystywać wszelkie okazje, które mogą pojawić się w tak ciasnej środkowej pozycji. »

Alpha Tauri będzie również mogła liczyć na partnerstwo techniczne z Red Bull Technology, nawet jeśli pewne zasady ulegną zmianie w sezonie 2020.

„Ze względu na drobne zmiany w przepisach sportowych dotyczące liczby komponentów współdzielonych z innym zespołem, niektóre części, na przykład przewody hamulcowe, które mogliśmy udostępnić w zeszłym roku, będą teraz musiały zostać wyprodukowane we własnym zakresie. » wspomina Tosta.

Współpraca z Red Bullem i Hondą pozwoli jednak Alpha Tauri skorzystać z postępów poczynionych przez duet w zeszłym roku. „Musieliśmy dostosować tył Red Bulla na sezon 2019 do naszego podwozia, ale każdego roku jest to część gry, niezależnie od tego, czy jest to nowa część, czy coś odziedziczonego od innego zespołu. wspomina Jody Egginton, dyrektor techniczny Alpha Tauri.

To drobny szczegół, ale skrzynia biegów wymagała ponownej homologacji ze względu na modyfikacje dokonane w jednostce napędowej. Wewnętrzna część przedniego zawieszenia i słupki również pochodzą z zeszłorocznego Red Bulla, natomiast elementy zawieszenia i powiązane mocowania zostały zaprojektowane i wyprodukowane przez AlphaTauri. »

0 Zobacz komentarze)