Po pustej kampanii w 2016 roku, czcigodny włoski zespół odbił się w zeszłym roku i stał się głównym rywalem Mercedes, panujący czterokrotny mistrz świata. Przyczyniła się do tego stabilność przepisów technicznych Ferrari wykorzystać mocne strony poprzedniego podwozia, jednocześnie poprawiając jego słabe punkty.
« Nowy samochód stanowi ewolucję ubiegłorocznego samochodu”, powiedział Binotto podczas prezentacji SF71-H. Staraliśmy się zachować jego mocne strony, przede wszystkim agresywne koncepcje aerodynamiczne. Samochód z roku 2017 spisał się bardzo dobrze na wolnych torach. Staraliśmy się wzmocnić jego następcę także na szybkich trasach. Niezawodność również była w centrum naszych obaw (Ferrari doświadczyło serii problemów z silnikiem w drugiej połowie sezonu, przyp. red.).
Główną różnicą jest większy rozstaw osi oraz bardziej agresywne wloty powietrza w bocznej kolumnie. Zespół wykonał świetną robotę, czyniąc całość jeszcze bardziej kompaktową. Sporo zmian widać także pod korpusem. Najbardziej widoczną modyfikacją z zewnątrz pozostaje Halo, które jest bardzo inwazyjnym elementem konstrukcji, ponieważ ma wpływ na masę samochodu, jego środek ciężkości, a także przepływ powietrza w kierunku skrzyni i tyłu skrzydło. »
Dziesięć lat po zdobyciu ostatniego tytułu mistrza świata Ferrari ma nadzieję, że nowe, zoptymalizowane mocowanie, w którym znajduje się również nisko umieszczony z tyłu skrzydło T, pozwoli mu w końcu wrócić na szczyt.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)