Autor pole position w zeszłym roku podczas GP Hiszpanii, Valtteri Bottas po raz kolejny świetnie się bawiliśmy trzeci dzień testów w Barcelonie pokonując okrążenie toru w Katalonii w czasie 1:15”732. Na najmiększych oponach (C5) Fin ukończył wyścig ze stratą zaledwie 3 dziesiątych do swojego ubiegłorocznego wyniku, mimo że warunki były inne.
Si Lewis Hamilton był w stanie trenować na tych samych oponach, sześciokrotny mistrz poniósł porażkę, tracąc ponad 7 dziesiątych sekundy do swojego kolegi z drużyny.
„To był naprawdę fajny dzień, szczególnie krótsze przejazdy i możliwość lepszego sprawdzania możliwości samochodu. Udało mi się wykorzystać wydajność jednomiejscowy, zwierzył się autor odnośnika tygodnia. Wygląda na to, że zrobiliśmy postęp w ustawieniach w porównaniu do poprzedniego dnia. Samochód prowadzi się świetnie i jestem pewien, że w przyszłym tygodniu będzie jeszcze więcej pracy Mercedes W11 może być jeszcze szybsze i to oczywiście będzie celem. W ciągu tych trzech dni poczyniliśmy znaczne postępy i był to świetny tydzień testów. »
Jeśli pierwszy tydzień testów nie pozwoli na ustalenie hierarchii, stabilność przepisów i widoczne osiągi W11 pozwolą zespołowi podejść do sezonu z optymizmem, w przeciwieństwie do Scuderia Ferrari.
„Bardzo miło spędziliśmy dzień, powiedział dyrektor techniczny Mercedesa James Allison. Obaj kierowcy mogli przeprowadzić program konfiguracyjny i rozpocząć testowanie bardziej miękkich opon. W przyszłym tygodniu będziemy mieli więcej miękkich mieszanek do przetestowania. To był wspaniały tydzień testów, samochód był niezawodny, a osiągi w miarę dobre. Oczywiście jest jeszcze dużo pracy do zrobienia, ale baza jest naprawdę dobra. »
„Zaczynamy mieć pewne pojęcie o hierarchii po pierwszym tygodniu testów, gdy ukończono kilka dystansów wyścigowych, ale w drugim tygodniu sytuacja stanie się naprawdę interesująca”., obiecał James Allison.
W każdym razie Mercedes W11 trafił na pierwsze strony gazet jego dwuosiowe zarządzanie co mogłoby pomóc jej w utrzymaniu supremacji. Kimi Raikkönen (Alfa Romeo), najbliższy z kierowców Mercedesa w Barcelonie, plasował się ponad sekundę za benchmarkiem.
Wszystkie informacje i pełną analizę tych testów przeprowadzonych przez naszych specjalnych korespondentów w Katalonii można znaleźć w numerze AUTO 2256tygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w godz wersja cyfrowa, a od przyszłej środy w kioskach. Tymczasem pamiętajcie, że nasz Przewodnik F1 2020 jest dostępny w wersja cyfrowa i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)