► Formuła 1 rozpoczyna sezon europejski. TO czerwony Byk w Barcelonie okazali się nie do pokonania. Pełny raport w Waszym czasopiśmie.
– Polak i zwycięzca, Mark Webber zdominował Grand Prix Hiszpanii głową i ramionami. Czwarty w mistrzostwach, czy Australijczyk może zdobyć koronę świata?
– Od zwycięstwa w Bahrajnie Fernando Alonso nie było już na podium. Stało się to na oczach jego publiczności. Jak Iberyjczykowi udało się dostać pomiędzy dwoma Red Bull RB6?
- Michael Schumacher uzyskał swój najlepszy wynik w sezonie zajmując czwarte miejsce. Ale wcale nie jest różowo Mercedes. Pozostałe trzy czołowe drużyny nadal mają przewagę. Czy nowa specyfikacja W01 pozwoli gwiazdorskiej firmie zbliżyć się do czołówki?
– Bridgestone wycofuje się pod koniec sezonu. Który producent opon przejmie kontrolę? Michelina? Pirelli? Ekskluzywny wywiad z Mario Isolą, szef zawodów Pirelli, w tym tygodniu w waszym magazynie.
– Za widowiskiem toru czuwają mężczyźni. Wypatrując najmniejszego problemu mechanicznego, najmniejszej anomalii maszyny całkowicie pod obserwacją. AUTOhebdo rozszyfruje dla Ciebie rolę tych inżynierów cieni.
► Formuła 1 ma 60 lat. Jak potoczyła się pierwsza runda w historii dyscypliny? Wszystko o Grand Prix Europy i Wielkiej Brytanii 1950.
► Dwustronny plakat z 60 samochodami mistrzów świata F1 oraz zdjęcie pierwszego zwycięzcy GP zaliczanego do mistrzostw świata kierowców: Giuseppe Fariny.
► W ubiegły weekend zawodnicy kl WRC byli w Nowa Zelandia.
– Na koniec finałowego odcinka specjalnego pełnego zwrotów akcji, Jari Matti Latvala odniósł swój pierwszy sukces w tym sezonie. Jak Sebastian Loeb et Sebastian Ogier Czy pozwolili, aby zwycięstwo się wymknęło?
- Był bardzo blisko wygrania swojego pierwszego zwycięstwa rallye. Niestety błąd na niewielkiej odległości od mety nie pozwolił mu cieszyć się tym szczęściem. A ekskluzywny wywiad z Sébastienem Ogierem, nowa gwiazda tej dyscypliny, w tym tygodniu w Waszym magazynie.
► Druga tura Le Mans Serie na Spa-Francorchamps doszło do pierwszej w tym sezonie konfrontacji pomiędzy Peugeot et Audi.
– Peugeot 908 zatriumfował podczas 1000 km od Spa pod koniec trzymającego w napięciu wyścigu. AUTOhebdo było w Ardenach, aby przeanalizować pierwszy pojedynek w 2010 roku pomiędzy dwoma pretendentami do zwycięstwa w następnym 24-godzinnym wyścigu Le Mans.
- 908 Oreca Matmut w drodze do Le Mans: Na ostatnim wyścigu przed klasykiem Le Mans zespół Huguesa de Chaunaca miał koszmarny weekend. Analiza w Waszym magazynie.
► Nie zapominając o Super Series FFSA w Dijon avec une première victoire Porsche cette saison, ainsi que la première manche du GP2 et le triomphe de Charles Pic?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)