Jego skok do basenu w Energy Station czerwony Byk po sukcesie w Monako w zeszłym roku był jednym z obrazów minionego sezonu.
Dwanaście miesięcy później Daniel Ricciardo nie będzie faworyzowany w kwestii własnej sukcesji w Księstwie Monako. Przeszedł do klanu Renault Tej zimy Australijczyk będzie musiał uporać się z RS19, który nie zapewnia wystarczającego poziomu osiągów, aby odgrywać główne role.
Od początku mistrzostw, w Chinach, Ricciardo, który tylko raz zdobył punkty, zamierza powrócić na tor, który w przeszłości często się do niego uśmiechał.
„Nie mogę powstrzymać się od lekkiego rozczarowania po meczu z Hiszpanią, ponieważ straciliśmy punkty. przyznaje były kierowca Red Bulla. Osiągnęliśmy słabsze wyniki samochodem, który powinien znaleźć się w pierwszej dziesiątce.
Musimy spisać się lepiej i mieć bardziej udany weekend. Dobrze się czuję za kierownicą, przez te trzy dni poczyniliśmy duże postępy i zasłużyliśmy na miejsce w Q3. Jak powiedziałem, Monako to tor, który zawsze ceniłem.
Nie mogę się więc doczekać, aż dam z siebie wszystko, aby odzyskać punkty. Mamy swoje karty do gry i będziemy atakować jak nigdy dotąd, aby uzyskać jak najlepszy wynik. W Monako wszystko może się zdarzyć. »
Australijczyk ma nadzieję wykorzystać postęp Renault w zastosowaniu gumy Pirelli, co przysporzyło mu wielu problemów na innej trasie miejskiej, którą przebył już w tym roku, czyli w Baku.
„Przeprowadziliśmy specjalne testy w Barcelonie, aby osiągnąć postęp w tych obszarach w ramach przygotowań do Monako. » podkreśla w tym sensie Nick Chester, dyrektor techniczny odpowiedzialny za podwozie w firmie Enstone. Wystarczająco, aby Renault R.S.19 zabłysło pod skałą?
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)